Weer zindelijkheidsvraag beteft de ontlasting, mijn zoontje van ruim 3 1/2 is plaszindelijk, alleen de ontlasting wil niet lukken. Cb zegt laat hem om een luier vragen om in te poepen, doet hij niet. Iemand nog tips en trucs?
Nee pijn bij het Poepen heeft hij niet gelukkig, hij wil gewoon niet op het potje of wc poepen, net zoals gister heeft hij op de grond gepoept en waarom hij dat dan doet? Stickers uiteraard geprobeerd
Hier precies hetzelfde! Hij plast bijna niet meer in zijn broek, maar poept dus al 12 dagen achter elkaar in zijn onderbroek... We hebben hem vandaag een kwartier op de wc gezet, en uiteindelijk heeft hij gepoept. Vervolgens doet ie de rest in zijn broek. Stikkers geprobeerd, naar je kamer als je in je broek poept, klein cadeautje (grote sticker van Thomas de Trein) als je op de wc poept maar helaas... Dus ik ben ook benieuwd naar tips!!
Dit is bij ons ook een heel gedoe geweest pas sinds 9 weken doet ze een grote boodschap op de wc ze is al wel een tijd plaszindelijk ze had al eens met moeite 3 x eerder gepoept op de wc maar ze wou echt niet hele drama van alles geprobeerd stikkers snoepjes kado uitzoeken noem maar op niks hielp ze was altijd helemaal over der toeren ik heb er toen uiteindelijk met een luier aan op de wc gekregen toen we erachter kwamen dat we zwanger waren van de tweede en het onze dochter hadden verteld heb ik tegen haar gezegt kom we gaan op de wc poepen je word nu grote zus. Ze was helemaal trots en sinds toen poept ze op de wc dus een echte oplossing heb ik niet voor je het is erg frustrerend soms dat je kleine niet op de wc wil veel succes
Al eerder aangegeven dat wij baat hebben gehad bij het boekje Joep moet poepen. Zoonlief wilde niet poepen, deed dat eens in de 6 dagen en alleen omdat hij het niet kon tegenhouden. Dit zo'n maand of 4 a 5 lang. Forlax gekregen van de huisarts om het zacht te houden. Toen dit boekje in handen gekregen en binnen een week ging hij uit zichzelf naar de wc om te poepen. Nu een maand later gaat hij regelmatig zelfs 2x naar de wc om te poepen en is er blij mee. Hopelijk hebben jullie er wat aan Joep - Kinderboek op Maat