Blaasontsteking en zwemmen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Maria30, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria30

Maria30 Lid

22 feb 2012
    18
    0
    0
    Hallo allemaal,

Weten jullie of je mag (zwangerschaps) zwemmen als je blaasontsteking hebt?

Groetjes.

2. Hopje

Hopje Actief lid

7 jan 2009
    172
    0
    0
    Als je jezelf verder fit genoeg voelt om te zwemmen, dan kan het gewoon hoor!

3. Angelala

Angelala Actief lid

3 apr 2008
    296
    0
    0
    Hooiii,
    Zelf zou ik het niet doen omdat je toch in het chloor ligt te weken en je urinebuis misschien ook wel iets ontstoken is waardoor die meer irriteerd:) Maar denk dat het wel gewoon kan hoor ik zou het zelf alleen om deze reden niet doen;)Liefs Angela

4. Maria30

Maria30 Lid

22 feb 2012
    18
    0
    0
    Bedankt voor de snelle reactie. Heb ergens gelezen (weet natuurlijk niet meer waar) dat het niet mag.

5. janneke001

janneke001 Actief lid

8 nov 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring wat betreft jou vraag! Maar Zwangerschapszemmen lijkt me wel vreselijk leuk! Vanaf wanneer kun je dat doen?

6. Maria30

Maria30 Lid

22 feb 2012
    18
    0
    0
    Vanaf de eerste week zou het al kunnen. Ik ben met week 18 begonnen, maar er zijn ook al zwangeren die bij 12 weken ongeveer al mee gaan. En anderen starten pas rond de 35 weken.
    Het is dus helemaal aan je zelf.

Heb voor de zekerheid de doktersassistente nog maar even gevraagd of ik mocht gaan zwemmen. Ze zou niet weten waarom niet.

7. janneke001

janneke001 Actief lid

8 nov 2011
    137
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb voor de zekerheid de doktersassistente nog maar even gevraagd of ik mocht gaan zwemmen. Ze zou niet weten waarom niet.[/QUOTE]

Nou dat is goed om te horen...
    Ik wacht wel even tot ik een beetje van mn buik ziet,je ziet nu nog bijna niks namelijk :)

Deel Deze Pagina