Wat staat er sowieso op jou bucketlist? Ik betrap me er vaak op als ik wat zie, dat ik dan zeg 'Oooh, die gaat op m'n bucketlist!' En achteraf gezien zou ik niet meer weten wat dat nou allemaal was. Nou heb ik dus geen lijstje. Moet er ook nog niet aan denken. Maar wat wil jou nou nog echt gedaan hebben voordat het einde nadert. En nee, dat hoeft niet over een paar jaar te zijn. Ik ga er gewoon vanuit dat iedereen minimaal 80 wordt Er zijn ook veel mensen die een bucketlist voor het komende jaar maken. Die hebben dus een lijstje met dingen die ze dat jaar sowieso willen gaan doen. Wat ik nu vind wat toch echt op m'n lijstje moet: - Een kinderboek schrijven - Skydiven - Gitaar leren spelen - Onder de sterren slapen - Naar New York - 'Douchen' onder een waterval - M'n haar doneren Ik vergeet vast nog heel veel. Maar dat vul ik dan nog wel aan de komende dagen Lijkt me wel leuk om te zien wat iemand z'n droom/doel is in dit leven.
Ik heb niet echt een bucketlist, maar mijn doel in het leven is net zo'n moeder zijn voor mijn dochter als mijn moeder was voor mij. Een ding, wat ik absoluut gedaan wil hebben voor ik dood ga, is een safari in Afrika met mijn man en dochter. Verder heb ik niet echt een 'to do' lijst, want van de meeste dingen die ik wil maak ik meteen werk.
Op bedevaart gaan naar mekka Somalisch leren Een eigen winkel Deze dingen hoop ik ooit echt ng een keer te kunnen (doen)
Mijn bucketlist verandert steeds omdat ik steeds dingen kan afstrepen (al gedaan) en ik weer nieuwe dingen bedenk. Voor nu: -Canada -Oostkust USA -Parasailen -Echt leren paardrijden -Roman schrijven -Huis kopen -Onder de 70 kilo geraken
-parachute springen -onze vrienden in Argentinië bezoeken en een rondreis maken door het land. -het huis van mijn ouders kopen en daar oud worden
mijn bucketlist voor de rest van mijn leven: mijn kinderen zo goed mogelijk opvoeden tot slimme gezonde zelfstandige wijze en gelukkige volwassenen. de rest van mn dromen zijn bijzaakjes.
mmm mijn bucketlijst gaat niet verder dan de dingen die ik die dag gedaan wil hebben, zo'n lijstje maak ik vaak 's morgens en ziet er meestal zo uit: stofzuigen dweilen was vouwen wc schoonmaken etc. Veel verder dan dat kom ik niet, in elk geval heb ik voor mezelf niet het gevoel van: ik wil nog persé dit of dat, ben allang blij als ik weer een dag heb overleefd
Ee vast contract krijgen ergens. Een ander huis huren ipv kopen. Ik heb nog een wens voor een derde Vliegvakantie Mn bruiloft over nieuw doen Mn kindjes o goed mogelijk opvoeden. Gelukkig zijn.
Ik zou graag nog wat reizen: Schotland, Noorwegen, Stockholm, Denemarken. En voor de rest eigenlijk geen idee. Ik leef nu voornamelijk ook van dag tot dag en zien wel wat op ons pad komt.
- Trouwen - Eerste kindje krijgen - Noorderlicht zien - Route 66 rijden in een camper. - Naar Vietnam (de familie van mijn vriend bezoeken) - Mijn eigen website opzetten. - .. and many many more. Gelukkig leef ik nog wel even
Gezonde kindje(s) krijgen. Het liefst 3 of 4! Rondreizen met man en kinderen. Ierland, Denemarken, Schotland, Rusland. Een sportauto bezitten. MR2, Celica of een Saab. Een jeepachtige auto bezitten. 80kg wegen en vol blijven houden. Ik hoop dit allemaal te doen voordat ik 50 ben.
Heerlijk haha, herkenbaar Ik wil gewoon dat mijn dochter (en eventueel toekomstig broertje of zusje) gelukkig is, en iets doet waar ze blij van wordt. En ik zou over een aantal jaren wel een huisje op 1 van de eilanden willen hebben.. Skydiving en consorten heb ik echt nul komma nul behoefte aan. Vroeger wel, maar sinds ik moeder ben, is de angst voor sommige dingen sterk toegenomen. Reizen heb ik al vrij veel gedaan, en ben tot de conclusie gekomen dat Nederland toch een erg fijn en mooi land is. Alleen Egypte wil ik nog een keer naar toe.
Heel veel reizen, eerst gewone vakanties, maar zeer zeker ook ooit verre reizen. Dat is nu financieel wel haalbaar maar het inkomen is nog niet zo denderend dat we het 'makkelijk' kunnen missen. Ik hoop dat ik een studie kan volgen ( meerdere ) om uit eindelijk mijn droom baan te hebben
Douchen onder een waterval klinkt en lijkt romantischer dan het is . Heb afgelopen zomer onder een vrijvallende waterval gestaan in Oostenrijk. Gaf wel echt een heel erg kicken gevoel maar was ten eerste ijskoud, en dr staat een wind joh niet normaal. Je mocht daar eigenlijk niet staan maar kon het niet laten over het hekje te klimmen . Het meest mooie vond ik nog dat als je naar boven keek de druppels in slow motion naar beneden leken te vallen. Deze was het: Heb niet zoveel op mijn Bucket List staan maar wil zeker weten later als de kindjes groot genoeg zijn(naja de eerste is nu pas in de maak dus duurt nog even) gaan familie canyoningen in Oostenrijk. Hebben vorig jaar samen gesport canyoningt en dat was zo verschrikkelijk gaaf, door het water in een slucht in Oostenrijk, sport is met abseilen en hoge natuurlijke glijbanen, voor familie is het leuke kleine glijbaantjes en kleine sprongetjes. Verder alleen plekken die we willen zien, niet zozeer doen.
- De Dam-tot-Dam-loop uitlopen - Een halve marathon uitlopen - Een camper huren met mijn drie jongens en lekker op vakantie gaan -Oud worden met manlief en de kinders
- elk disneypark op de wereld bezoeken - werk vinden waar ik echt gelukkig van word - reizen reizen reizen! - en als we oud zijn pensioneren in het mooiste land ter wereld en de plek waar ik me thuis voel: Australië
voor de komende 10 jaar. - lijf sterk zien te krijgen - minimaal 4 weken achter elkaar met de camper op vakantie. - hbo sociaal juridisch dienstverlening halen. - hoge mpv, 7 persoons
Ik wil ten eerste ooit is een baan vinden. Daarnaast: - Mijn rijbewijs halen (enorm graag!) - Ik wil heel graag naar waar mijn 'roots' liggen, Indonesië dus. En dan vooral naar de plek waar mijn vader geboren is. - Ik wil heel graag naar Japan, naar Tokio sowieso en dan naar tempels, geisha's etc, cultuur meemaken. - Ik wil heel graag Japans leren spreken en lezen. - Nog meer reizen, - Een groter huis kopen en die zo inrichten als ik wil - Mijn kids zo goed mogelijk opvoeden tot zelfverzekerde en goede mensen. - Meer sparen voor de kids - Naar Disney land met de kids, ik wil daar al mijn hele leven heen, maar mijn ouders konden het niet betalen. Ik hoop dat wel te kunnen als ze iets ouder zijn.