Onze kerngezonde dochter genaamd Evi is afgelopen nacht ter wereld gekomen om 02:45. ze weegt 3600 gram en doet t super! ben in een turbo bevalling bevallen, wel ingeknipt (viel reuze mee, alleen de hechtingen doen zeer) Het was een zeer mooie evaring vond ik zelf en ik had super veel steun aan m vriend! moet 4 dagen in bed blijven dus ga snel naar boven en vertel m verhaal van de week! doeiiiiiiiiiiiiii
HEEEEL erg gefeliciteerd mad... ben super blij voor je !!!! eindelijk heb je dan je MEID in je armen doe maar leker rustig aan, en ga lekker genieten !! hou ons op de hoogte... dikke kus Sarah
Hey lieve Mad!! Ik heb je bij Juli-mama's al gefeliciteerd, maar doe het hier gewoon nog eens over!! SUPER GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTERTJE!! Heeft al dat duimen toch nog wat uitgehaald Geniet ervan!
Gefelciteerd met de geboorte van jullie dochtertje!!! Geniet er lekker van, en blijf voor nu maar lekker in je bedje liggen! Liefs
Mad, ik heb je ook al bij de juli mama's gefeliciteerd, maar hier ook nog maar even: van harte met de kleine meid! Ik ben super blij voor je!!! Liefs, Lise
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochtertje Evi.. mooie naam zeg! Geniet van je kleine meisje!