cambridge dieet

Discussie in 'De lounge' gestart door Guinevere, 3 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guinevere

    Guinevere Fanatiek lid

    25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    1.iemand wel eens cambridge dieet gevolgd?

    2.hoeveel ben je afgevallen?

    3.hoeveel is er naderhand weer bijgekomen?

    4.wat vond je ervan, was het zwaar?

    5.daarna nog zwanger geweest?
     
  2. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    1 ja ik heb het 14 weken gedaan en het beviel me goed!

    2 ik ben er 35 kilo mee afgevallen

    3 er is ongeveer 4 kilo bij gekomen, maar het gaat ongelofelijk hard als je even niet op let is het er zo weer aan. echt ongelofelijk. dus kijk uit!

    4 het was sommige dagen best wel zwaar ja, maar je heb elke week weer een mooi resultaat waar je het voor doet. je gaat elke week wegen en dat is juist zo fijn, die stok achter de deur.

    5 ik ben nog niet zwanger geweest, wil het heel graag, maar is helaas nog niet zo. ze zeggen dat je er wel vruchtbaarder door word, er waren eens mensen die niet zwanger konden worden, en na een dieet was ze ineens zwanger. maar weet niet of het waar is..


    het enige nadeel.. het is super duur!
     
  3. Guinevere

    Guinevere Fanatiek lid

    25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    jeetje 35 kilo in 14 weken!

    is het wel verantwoord volgens de huisarts?
     
  4. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik heb het gevraagd, hij gaf de toestemming om het te doen.. maar echt super goed is niks eten niet natuurlijk! maar het is wel mooi om je kilos ermeee af te halen. fga binnenkort nog paar kilos doen denk
     
  5. Guinevere

    Guinevere Fanatiek lid

    25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    dus als je eenmaal cambridge hebt geadaan kan je niet meer snoepen daarna zonder aan te komen?
    ik vraag me alleen af hoeveel callorieen krijg jij op 1 dag binnen nu?
     
  6. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    je kan wel snoepen.. doe ik ook nog steeds.. maar nie schrikken was in 2 weken tijd iets van 7 kilo aan gekomen op vakantie. omdat ik me liet gaan, zijn er nu weer 4 vanaf. maar is echt niet makkelijk. je krijg op een dag 400 calorien binnen is echt niet veel.. en kijk uit met zwaar werk want je krijgt echt flauw val verschijnselen..
     
  7. Guinevere

    Guinevere Fanatiek lid

    25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    krijg je nu nog steeds 400 calorieen binnen?of eet je nu weer gewoon
     
  8. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ik eet nu weer gewoon normaal.. dus krijg er weer gewoon veel binnen..
    wil je het ook gaan doen?
     
  9. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    ik heb het ook gedaan.
    Ben in 6 weken 12kg afgevallen. Ik ben nu 2 weken verder en er is nog niets aangekomen. Ik eet nu wel volgens het southbeachtdieet.
    Eind oktober ga ik het weer 6 weken doen om er nog eens 12kg af te krijge.

    Ik wil het niet langer dan 6 weken doen. Ik mis het "gewone" eten dan zo erg dat ik ga zondigen.

    Qua prijs vond ik het eigenlijk wel meevallen. Wij waren met zijn 2e voor een week 130 euro kwijt. Dan ben ik normaal ook wel met alle boodschappen. EN je spaart vaatwasblokjes uit haha.
     
  10. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    ja maar dat is voor een maand 500 euro. dat vind ik per maand veel geld. ik doe geen 500 euro aan boodschappen in de maand.
    maar 1 ding is zeker. het werkt goed. als je je eigen eraan houdt. echt waar!
     
  11. Natas1

    Natas1 VIP lid

    4 aug 2007
    7.903
    0
    0
    Almere
    Weken achter elkaar maar 400 cal. per dag eten?....... sjonge, dat is een garantie op het jojo effect! :confused:
     
  12. Niet meer actief

    wat is dat voor een dieet dan?
    ik ken het niet
    wat mag je dan eten enzo ?
     
  13. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik ben ook erg nieusschierig geworden naar jullie dieet!
     
  14. wendy1611

    wendy1611 Fanatiek lid

    14 mei 2006
    2.463
    0
    0
  15. Niet meer actief

    als je teveel afvalt, je lichaam gaat uithongeren (en dat doe je met 400Kcal perdag zeker!), gaat je lichaam in de spaarstand staan, alles wat dan binnen komt word direct opgeslagen als reserve.
    De eerste tijd val je zeker af, echter ook je spieren moeten het ontgelden terwijl nou net die spieren de energie moeten verbruiken.

    Wanneer je stopt met een dieet als dit, kom je axtra snel aan omdat je lichaam nog steeds in de spaarstand staat (alles opslaan als vet), en je spieren geen enrgie meer verbruiken.

    Dus: zoals iemand al eerder zei: dit dieet biedt je zeker garanties voor het welbekende jojo-effect!
     
  16. pluys

    pluys Fanatiek lid

    30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ik heb de site gelezen en het is toch net zoiets als slim fast? je moet shakes drinken en 's avonds een soepje?
    zelf heb ik wel eens slim fast gedaan en vond het best heftig!
     
  17. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    goed, om te beginnen krijg je volgens mij 500kal. op een dag binnen maar dat kan je vast ergens nalezen.

    Voordat je aan het dieet begint moet je een vragenlijst invullen en soms ook toestemming van je HA vragen.

    Zoals bij IEDER dieet moet je opletten wat je gaat eten zodra je stopt.
    Echter kan je niet ineens met dit dieet stoppen. Ja het kan wel maar dan komen de kilo's er zo weer aan.

    Je moet 3 weken afbouwen. In die 3 weken komt er steeds een maaltijd bij zodat je lichaam weer aan ander voedsel gaat wennen. Er is ontzettend veel info te vinden op de site.

    @smurfinnetje, lees eerste de site voordat je commentaar geeft wat dus niets met dit dieet te maken heeft. Jij praat over dieet in het algemeen.
     
  18. sannnniee

    sannnniee Fanatiek lid

    17 jul 2007
    2.133
    0
    0
    ...
    noord brabant
    je krijgt per shake of reep 135 ccalorien binnen dus is 400 op een dag, ik heb het 14 weken gedaan ben nu gestopt sinds juni en niks bij gekomen ja, 2 kilo maar das niks na 35 kilo. en het werkt echt goed. je zal heel je leven op moeten blijven letten. maar dat moet iedereen.. als je gelijk weer alles eet kom je natuurlijk weer aan. maar das dus niet altijd zo als je goed op let!
     
  19. Niet meer actief

    inky ik ken het dieet ja en heb mensen flink dikker zien worden na het gebruik ervan, vandaar mijn post.
    dus ja ik heb er wel over gelezen en sterker nog: de verhalen moeten aanhoren van teleurgestelde mensen, maar mischien verkoop jij die troep omdat ik er geen negatieve ervaringen over mag vertellen?
     
  20. Inky

    Inky Fanatiek lid

    12 mei 2006
    3.195
    0
    0
    Leerkracht
    nee hoor ik verkoop die troep niet. EN gelukkig ken ik alleen maar mensen die er mee zijn afgevallen en die ook op gewicht zijn gebleven.

    Je moet je ook altijd afvragen hoe het komt dat je dik bent en dat probleem eerst aanpakken. Anders krijg je met elk dieet een jojo effect. Ze bieden dit jaar ook gratis cursussen aan om je levensstijl te veranderen en om er achter te komen hoe je dik bent geworden.

    Maar goed jij hebt je zegje gedaan en ik de topic opener kan zelf beslissen wat ze wil doen.
     

Deel Deze Pagina