Ik ga met de billen bloot. Ik ben namelijk degene die het topic van Warboel heeft gemeld. Nooit had ik gedacht dat het zo een ophef zou veroorzaken. Waarom ik het hebt gemeld? Het lijkt steeds meer een trend te worden het zo leuk mogelijk/ bloggend omschrijven van problemen. Twee jaar geleden werd dit ook door een aantal leden gedaan en die zijn daar toen de tijd op aan gesproken, nu werd daar echter niks mee gedaan. Ik wil even zeggen dat ik het tegen niemand persoonlijk heb bedoeld, ik heb al meerdere van dit soort topics gemeld, en deze werd er toevallig uitgehaald. Dus Warboel, het was niet tegen jou persoonlijk (nogmaals tegen niemand), deze ophef was echt nooit mijn bedoeling geweest. Al is het inmiddels te laat, ik wil graag mijn oprechte excuses aanbieden aan de dames.
Ik zie het probleem niet in van dat topic.. dus vind het een beetje ''kinderachtig'' dat je er melding van hebt gemaakt. Voor dat soort dingen is de lounge toch?
Ik snap je reactie, en dat mag je ook vinden. Echter is een speciaal weblog gedeelte voor als je blogs wilt schrijven. Zo worden er ook zo vaak baby topics verplaatst naar het baby-gedeelte. Met dat idee heb ik gemeld, dat het verplaatst zou worden. Niet om alles gelijk te sluiten en de boel op zijn kop te zetten.
Wat dat des betreffende topic ben ik dit keer ook echt van mening dat het niks met s.x te maken had. En het gewoon over ongesteldheid ging en hoe je, Je dan kan voelen. Vond het geen blog verhaal dit keer. Maar ik maak het beleid niet. Jammer dat je het gedaan hebt. Maar top dat je het hier verteld dat siert je.
Juist goed dat ze dit doet! Eerlijkheid duurt idd het langst! Nu mogen zij en warboel het verder "uitvechten".
Maar eventjes gelijk op inhaken. We kunnen dergelijke berichten helaas niet naar het weblog gedeelte verplaatsen. We kunnen alleen binnen het forum verplaatsen ook niet van en naar clubs bijvoorbeeld. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Vind het eigenlijk totaal niet nodig om hier een melding van te doen. Wie maakt het nou uit of het in de lounge staat of bij weblogs? Dat iemand zich daar druk om maakt zeg, sjeeminee.. niemand die daar last van heeft toch? Net als het starten van dit topic. Who cares? Een dikke pluim voor jou omdat je eerlijk bent? Had je ook Warboel een PB kunnen doen toch?
Ik neem ook niet aan dat het beheer alles blind verwijderd wat gemeld wordt hoor . Dus uiteindelijk maak ik mij niet druk om de 'melders' onder ons. Ik blijf nog steeds van mening dat je vrij mag zijn om een situatie op je eigen manier te omschrijven. Of dit nu 'grappig' is, of zwaar geïrriteerd en vol met spelfouten (om even een ander uiterste noemen). Ik vind dan ook niet dat dat iets met bloggen of webloggen te maken heeft. Dat is mijn ogen iets heel anders.
Dat is wel jammer! Kunnen jullie de tekst oid ook niet bewaren zodat een ts toch nog de kans krijgt de tekst in een weblog te plaatsen?
Ja hoor, daarom is het topic gesloten met het verzoek 'm in het weblog te plaatsen en is het topic niet verwijderd. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik begrijp dat het commentaar vooral op beheer was bedoeld, dat had ik dan verkeerd begrepen, ik dacht aan degene die het gemeld had. In dat geval, mag dit topic dan op slot. (En was het inderdaad totaal onnodig en lekker boeiend )