https://www.ad.nl/buitenland/politie-beeindigt-zoektocht-naar-sporen-maddie-mccann-materiaal-naar-duitsland-voor-onderzoek~a4add8ac9/ Wie van jullie volgt dit nog meer? Ik hoop zo dat ze haar gevonden hebben. Die man die in Duitsland vast zit voor een ander zedendelict is ook nog steeds verdachte geloof ik.
Ik geloof dat hij nog wel een verdachte is maar niet (of nog niet?) aangeklaagd kan worden vanwege verjaring of jurisdictie of zonder hard bewijs is er geen uitlevering mogelijk. Zoiets. Afschuwelijk wat dat meisje mogelijk heeft moeten doorstaan. En afschuwelijk dat haar dader al die tijd gewoon nog rondloopt.
Ik denk niet dat ze haar (lichaam) ooit nog terug gaan vinden. Hij zou gezegd hebben dat ze aan de varkens gevoerd is. Daarom zijn ze waarschijnlijk ook zo hard op zoek naar een andere vorm van bewijs dat hij haar ontvoerd en vermoord heeft.
Die man is al wat langer verdacht en geloof ook dat ze iets bij hem hadden gevonden wat naar haar linkt maar geen hard bewijs Misschien met deze nieuwe zoektocht bij dat meer vinden ze iets
O dat van die varkens wist ik niet eens. Wat bizar Ik hoop inderdaad dat ze wat vinden of dat hij bekend zodat de familie het ook af kan sluiten.
Ze zijn op zoek naar bewijs, omdat ze de verdachte niet kunnen berechten zonder hard bewijs.. tenmiste zo heb ik het begrepen. Het blijft een trieste zaak, maar ik denk niet dat ze nog iets zullen terugvinden. Ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt..