maddie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Sahara, 17 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    iemand schreef dat het zogenaamd zeldzaam zou zijn op fok.nl dat een meisje blond haar en blauwe ogen heeft,was dan wel sarcastish bedoeld maar goed....
    Dan moet ik mijn dochtertje ook maar goed bij me houden want zelfde geld heb ik dr maddy in huis ofzo....
    Die is ook blond en knal blauwe ogen....
    Zal zij dan ook verdacht worden?
    Uiteraard niet maar goed,bedoel er mee dat mensen zo graag haar willen zien en vinden.
    Logisch natuurlijk want wat er aan d ehand is is gewoon vreselijk en dat hun je niemand.
    Maar ik vind het zo ver gaan wat betreft Maddy.
    Er worden zoveel kinderen vermist,elke dag wel weer.
    Dat is net zo erg.
    En die ene zogenaamde oplossing van de zaak is er ook nooit geweest...
    Ik ben bang dat het arme meiske niet meer leeft.
    En ook blijft mijn gevoel bij die ouders hangen...
    Heb echt het idee dat die er meer mee te maken hebben en veel meer weten over de hele zaak.
    Er wordt zelfs getwijfeld of heel Maddy wel bestaat las ik trouwens...
    Moet je na gaan hoe erg mensne gaan twijfelen

2. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Heb ook zoiets van wat maakt maddie zo speciaal? Omdat de ouders geld genoeg hadden voor zo'n werelds wijde campagne? Omdat ze zon schattig koppie heeft?
    Maar aan de andere kant. ALS deze zaak nog ooit opgelost wordt mede omdat er zoveel aandacht aan besteed is. Is dat in eerste instantie natuurlijk alles waard geweest...Maddie is weer thuis en veilig dan (tenminste op die oplossing hoop ik dan maar) of iig de ouders weten wat er met hun dochter gebeurt is.
    EN misschien kunnen de politie inspecteurs die dagelijks met dit soort zaken te kampen hebben leren uit dit geval.
    Er zijn nml hele wetenschappen mee gemoeit met het oplossen van criminele zaken en alle inzicht is dan wenselijk natuurlijk.
    Dus als ze hier een eind aan kunnen vinden en het kunne oplossen misschien helpt het hen dan wel andere kinderen optijd/sneller te vinden!

Deel Deze Pagina