Hey Mijs, goed om even weer van je te horen. Gister had ik ook zo´n onzeker moment omdat ik de hele dag nog niets gevoeld had. Op zo´n moment wou ik dan ook wel even luisteren. Maar gister laat in de avond, begon de kleien weer aan zijn koprolletjes. Terwijl iknu zit te typen voel ik ook weer een plopje. Ik voel het nog niet als ik mijn handen erop leg dus vriendlief moet nog even geduld hebben. Apart he, dat gevoel heb ik ook als ik nu sta te praten met een zwangere, een half jaar geleden kon het me niets meer intereseren wat een ander te vertellen had en nu kan ik er helemaal in op gaan. Leuk dat het zwemmen je zo goed bevalt, is dat zwemmen gedurende je zwangerschap? Wat verevelend van die blaasontsteking, hoe kwam je erachter dat je het had? Ja, kan me voorstellen dat de ascociatie met de bollen weer terugkomt. Bij mij werd het na de 14e week ook een stuk beter. Heb nu mijn momenten van veel energie, maar kan ook heerlijk uitgeteld op de bank liggen, maar over het algemeen ben ik weer lekker actief. Leuk he, al die spulletjes aan te schaffen. Hier vorige week een voedingskussen aangeschaft en een duodeken voor in de ledikant waar een dekbedhoes omheen kan. Verder ben ik sinds eergisteren wat begonnen met het schuren van het kamertje. heb nog een uurtje schuurwerk en dan kan ik gaan verven, hoop dat het in 1x pakt dan hoef ik niet weer. en kunnen we gaan behangen. Heb het al in huis.