ik heb met verbazing naar de aflevering van vandaag zitten kijken... me vriend was dit aan het kijken, ik heb er gewoon een naar gevoel van! er word iemand in elkaar geslagen, moet amoniak drinken voor miskraam en daarna word ze opgehangen en iemand anders (al dan wel jankend) kijkt toe.... ja het kan wel nep zijn, maar bah wat een rot iets! en dan vinden ze het raar dat de jeugd tegenwoordig rare dingen doet?? bah iemand ook gezien?
Ik viel er halverwege in. Heb het gezien vanaf dat ze aan tafel zaten en dat ze dingen op moest schrijven. Ik snap dat andere meisje ook niet. Dan bel je toch 112 of haal je hulp?
Idd een vage serie wij zaten ook echt te kijken met een gevoel van "Wat is dit dan?" Volgende week heb je er weer een andere aflevering van...Hmmm
Ik heb een klein stukje gezien, volgens mij is 't gebaseerd op iets waargebeurds (staat deze week in de panorama). Morgen komt diezelfde moord (maar dan met de echte moordenares) bij moordvrouwen.
Het is een waargebeurd verhaal!Ik heb het van dichtbij meegemaakt door mijn werk. En ik vind het verschrikkelijk voor de nabestaanden dat dit op deze manier uitgezonden wordt. Ik kan me in ieder geval niet voorstellen dat zij hiervoor toestemming gegeven hebben of dat met hen overlegd is. Toen bekend werd hoe het slachtoffer was overleden (en wat voor doodsangst zij heeft moeten doorstaan) ben ik er weken naar van geweest en dat het nu op deze manier nagespeeld wordt; VRESELIJK en MISSELIJKMAKEND!! :x. Het is ook nog maar een paar jaar geleden en dus nog heel vers; bah bah bah!
Ik vind het heel erg dat dit echt gebeurd is..... Maaarrr puur als serie zijnde.. is het voor mij niet voor herhaling vatbaar.