Ik weet nou niet of ik keihard moet lachen of dat ik heel hard moet meehuilen Ik vond dit zo'n aandoenlijk gezicht. Het meisje probeert haar tranen met alle macht te bedwingen. Baby Zwaar Emotioneel Door Zingende Moeder - Opmerkelijk - Video - Zie.nl
Ik vind het eigenlijk wel zielig. Het zou niet eens in me opkomen om dit te filmen. Waarschijnlijk hebben ze dit al vaker gedaan, en is het o zo leuk...?
Oooooh wat een schatje. Zit hier gewoon zelf met tranen in mijn ogen. Wat een gevoelig kindje. Nooit geweten dat een baby zonder geluid kan huilen....poepske😍
Nou, zo schattig vind ik het niet. Als ik het lied ''slaap maar'' van Marco borsato zing voor mijn dochter, gaat ze ook huilen. Dit liedje draaide ik veel toen ik nog zwanger was van haar. Maar nadat ik bij de 3e keer zag dat ze ging huilen, ben ik er direct mee gestopt. Ooit eraan gedacht dat je teveel emotie in een lied kan leggen, waardoor het kind overstuur kan raken ?? Lijkt mij dat dit kindje het helemaal niet fijn vind, en een beetje overstuur raakt door de klanken in het lied. Zielig hoor, en het dan ook nog filmen
Oh oke, ik dacht niemand me zou begrijpen. Maar ik vind zulke dingen nooit grappig. Als mijn kindje om mij moet gaan huilen, dan breekt mn hart.
Ik heb trouwens het idee dat de moeder dit gebruikt om te laten zien hoe geweldig ze kan zingen (vond ik trouwens nog wel meevallen ). Waarom zou ze dit anders op internet plaatsen?
Ik snap de reacties hier niet helemaal. Ik vind het mooi om te zien dat baby's ontroerd kunnen raken van een lied. Je ziet het kindje tussendoor ook lachen, dus volgens mij geniet ze er heel erg van. Ik heb het niet helemaal afgekeken, maar tenzij ze niet gaat zitten krijsen van ellende vind ik dit gewoon erg mooi.
Ik zie het filmpje ook niet als iets moois. Ik zie een baby die het eigenlijk helemaal niet leuk vindt, maar mama zingt het liedje en die vind ze wel lief, ze weet gewoon niet wat ze moet doen. Het lijkt wel of ze iets doet achter de camera om haar baby toch aan het lachen te krijgen.
En ik vind huilen van echt verdriet wel iets anders dan huilen van iets heel moois. Je huilt toch ook weleens van een mooie film of van mooie muziek, moet je dat dan ook weghouden van je kinderen? Maar goed....ik begrijp er vast niets van...
Ja maar wij beseffen iets mee als die ukkies.. Een klein kind gaat af of stemming/klank en intonatie. Niet op inhoudelijke tekst.. Een kind van 5 dat huilt bij de lion king vind ik ook aandoenlijk maar dit (en dan vooral hoe lang) neigt bij mij ook naar zielig. Als het mijn kindje zou zijn zou ik niet door kunnen zingen hoor maar dat snoezige gezichtje knuffelen..
Eerlijk? Ik vind het ook zielig.. Het eerste wat ik zie is dat het kindje niet weet wat er gebeurt.. Volgens mij vind het kindje het deels eng die lage en harde klanken..
Snap ik en dat ben ik ook met je eens, maar je ziet dat het kindje ontroerd raakt en niet dat het verdriet heeft of angstig is. Kan me namelijk dan ook niet voorstellen dat je er mee doorgaat. Het duurt ook wel wat lang, maar nogmaals, ik vind het mooi dat een baby ontroerd kan raken, ik wist niet dat ze dat konden. Je weet dat ze huilen bij verdriet, honger etc, en dat ze lachen bij iets leuks, maar ontroering is iets anders en dat vond ik er fascinerend aan
Het kwam ook in mij op dat het kindje misschien juist angstig wordt van de intonatie van die klanken, het klinkt namelijk, behalve heel mooi, niet echt vrolijk.