Madeleine nog in leven...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door beauty2012, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dekilene

dekilene Niet meer actief

Hier sluit ik me bij aan. :(

2. Mama tuttebel

Mama tuttebel Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.212
    0
    0
    In het noorden.
    Dit meisje leeft niet meer. De gevonden bloed sporen, lijkgeur in het appartement van ouders en op kleding + de lichaamssappen die zijn gevonden in de auto die de maccan's hebben gehuurd die 88% zeker van Maddie zijn...nee. En daarbij nog de tegenstrijdige verklaringen van vrienden en de ouders. Er klopt niks van.

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.933
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Op ad staat nu dat ze iemand gearesteerd hebben ;)

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje......

5. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.873
    5.150
    113
    Home
    hoop heel erg dat ze gevonden word het is gewoon een raar verhaal waar vele leugens en fouten zijn gemaakt

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja zodat de ouders ook een rust krijgen..... Want het moet toch het ergste zijn dat iedereen denkt dat jij als ouder het zelf gedaan hebt :(

7. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

O ik weet bijna zeker dat die ouders er wat mee te maken hebben, waarom hadden ze voor ze op vakantie gingen hun dochter verzekerd voor 100.000 pond, ja echt stond toen in een engelse krant dat is toch al verdacht. Ook had hij zijn baan verloren en was het moeilijk rond komen met 3 kids? door alle media aandacht en geld inzameling hadden ze ineens weer geld de helft is verdwenen naar onderzoek en de andere helft in het boek van de moeder die ze schreef over maddie. Maar het rare is dat ze wel 1 keer verdacht werden gevonden maar nooit zijn op gepakt wel verhoord maar ze konden niks vinden, en dan nog die hond van de politie die inderdaad lijken kan ruiken en helemaal leip werd in de kamer waar ze verdwenen is. alles stinkt aan deze zaak. ik denk dat ze inderdaad hoe erg ik het ook vind al jaren geleden is vermoord door hij eigen ouders met de hulp van die vrienden en ze haar nooit zullen vinden,niet levend in iedergeval :(

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar dat zijn allemaal speculaties toch? Er gaan zoveel verhalen de ronde.... Niemand die zeker weet hoe het zit, tenminste ik niet.

9. bereke

bereke Niet meer actief

Inderdaad!

10. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Oh man, wat een verschrikkelijk domme en onjuiste speculaties in de roddel media....trap daar toch niet in! ;) Is helemaal niks van waar, weet 99,9 % zeker dat de ouders en vrienden er NIKS mee te maken hebben gehad....de enige 'fout' die deze arme ouders gemaakt hebben is een 'inschattingsfout' en daar zullen ze al de rest van hun leven voor moeten boeten....ongeacht of dat arme meisje ooit dood/levend gevonden wordt. :(

11. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Kan ook niet geloven dat de ouders er iets mee te maken hebben! En lijkt me als ouders gewoon echt heel erg om dit mee te maken :( En lijkt me nog naarder als er dan ook nog mensen gaan zeggen dat zij misschien wel de schuldige zijn..
    Maar das ieders mening, maar ik kan me niet voorstellen dat de ouders er iets mee te maken hebben.

Hopelijk komt er nog duidelijkheid over wat er gebeurd is! Ongeacht ze nog levend, of dood is, dan is 't voor de ouders lijkt mij wel beter te verwerken.

12. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.788
    18.966
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik vind het echt zo'n onzin om hier te gaan zitten speculeren of Madeleine nog leeft en of haar ouders en wel of niet mee te maken hebben. Wat weten wij daar nou van? De politie heeft veel meer informatie dan wij en zelfs zij weten het niet. En dan zijn er hier mensen die beweren dat zij het wel weten. ;)
    En dan ook nog 'dat heb ik in de krant gelezen'. Ja, want alles wat in de krant staat is waar. Ja vast, vooral Britse kranten staan daar om bekend. ;)

Laat politie en justitie gewoon hun werk doen. En hoop dat er ooit duidelijkheid komt, zodat de dader(s) gestraft word(en) en de nabestaanden rust kunnen vinden.

13. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Geloof mij 90% wat in de media komt (tv/krant) is vaak NIET Waar Dit heb ik zelf ervaren toen mijn broertje was overleden. Ik geloof niets meer wat door hun gezegd wordt. Overigens denk ik niet dat de ouders het gedaan hebben.

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar als je de krant en media gelooft ben je toch ook ontzettend naïef zeg...

15. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

Ik was toen 17 toen ik erachter kwam hoe en wat. Tja was toen nog tiener he ;)

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Snap ik ... Doelde niet perse op jou;)

Toen was ik idd ook nog een stuk naïever

17. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Ik kan mij niet voorstellen dat je als ouder zijnde niet breekt op een gegeven moment als je je eigen kind heb vermoord.
    Ik geloof niet dat zij er iets mee te maken hebben.
    Deze mensen voelen zich vreselijk schuldig dat ze hun kinderen die avond alleen hebben gelaten en als er dan nog wordt beweerd dat ze hun eigen kind hebben vermoord , ik zou er nooit mee kunnen leven.
    Ik denk dat het veel zegt dat deze ouders door knokken voor hun dochter!

18. Chaii

Chaii Niet meer actief

Helemaal met je eens.

19. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Maar hoe verklaar je dan dat er bloedsporen gevonden zijn in (ik geloof) de auto van de ouders, toch? Ik kan me er ook niks bij voorstellen dat je je kind ombrengt, maar je weet nooit toch.

Maargoed, speculeren is niet zo netjes. Het kan van alles zijn.

20. Chaii

Chaii Niet meer actief

Poeh, niet om het een of ander maar er zijn genoeg ouders die hun eigen kind(eren) hebben vermoord..

Deel Deze Pagina