Madeleine nog in leven...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door beauty2012, 12 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SchoesjeR

SchoesjeR Niet meer actief

Nee dat is waar daar hebben jullie gelijk in, is ook zo bijna 80% is gelogen door de media of verzonnen. Ik hoop natuurlijk ook dat ze nog leeft en dat de ouders daar niks mee te maken hebben, maar en zijn inderdaad zat mensen die hun eigen kind wel wat aan kunnen doen.
    Ik bedoelde ook of mijn punt was er wordt dus van alles gezegd over deze zaak dus wat is dan waar, dat weet niemand. Ik kan het me niet voorstellen dat iemand zijn kind iets kan aan doen echt niet.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja dat klopt ook wel weer hoor.....het zou gewoon kunnen natuurlijk.

3. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Zag vanochtend in Vandaag de Dag dat er misschien een Nederlander bij betrokken is. Maar kan ook een Duitster zijn, want de Engelse horen het verschil niet.

4. Mystify

Mystify Bekend lid

24 mei 2011
    938
    0
    0
    Denk dat wij nooit zullen weten wat er die dag precies gebeurd is.
    Het lijkt me voor de ouders afschuwelijk om beschuldigd te worden, maar aan de andere kant. Genoeg ouders die tot gruwelijke dingen in staat zijn.

Er was destijds een boek van een Portugese politieman waarin veel details uit het dossier stonden. Die man was vast overtuigd dat de ouders mogelijk een ongeluk hebben verborgen en zelf verantwoordelijk zijn voor de verdwijning. Tegen die politieman loopt nu een proces. Ik vraag me af wat de uitkomst daarvan gaat worden. Klopt wat hij schrijft in dat boek of krijgen die ouders straks 1,2 miljoen euro omdat het niet klopt. Uitspraak is een dezer dagen...

5. Thymra x Xi

Thymra x Xi Niet meer actief

Er was toch een Portugese detective ofzo die toen een boek had geschreven over de zaak. Was toen ook naar het Engels (of Nederlands) vertaald.

Ik had dat toen gelezen, stond idd in dat er een lijkgeur was gevonden in de auto, en bloedsporen enz.
    En idd, dat de verklaringen van de ouders niet klopte.

Ik weet niet meer welke site dat was, het zal denk ik nog wel terug te vinden zijn. Ik denk dus ook dat die ouders veel meer weten, en dat ze er mee te maken hebben.

6. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Ik denk dat we idd niet alles moeten geloven wat er door de media allemaal is gezegd destijds en wat er nog steeds wordt gezegd.
    Wie weet zijn er bloedsporen gevonden (kan vanalles zijn) en heeft de media er een verhaal omheen gemaakt zodat iedereen ineens de ouders verdacht vinden.
    Ik durf er niks over te zeggen en weet ook niet of het zo goed is als Maddie nog in leven is... wie weet wat ze dan allemaal heeft moeten meemaken:(

Toch hoop ik dat er ooit duidelijkheid zal komen rondom deze zaak.

7. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    De Britse politie heeft volgens verschillende bronnen een man gearresteerd in de zaak rond het verdwenen meisje Madeleine McCann.

De voorbije dagen is de inmiddels zes jaar oude zaak weer in de schijnwerpers getreden.
    De Sunday Mirror meldt dat een man door de politie van Manchester is opgepakt en dat computers in zijn huis in beslag zijn genomen. Vorige week publiceerde dezelfde krant nog het verhaal van een advocaat die een man ontmoet had die het kind op een Portugees eiland claimde te hebben gezien. Maddie verdween in 2007 in Portugal en sindsdien hebben haar ouders de hoop niet opgegeven. De arrestatie is volgens een bron dichtbij de familie een teken dat Maddie nog in leven kan zijn.

Heb even gekopieerd...
    Ben benieuwd of dit waar is en of het echt Maddie was die gezien is op dat eiland.

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    En toch ben ik van mening dat deze zaak nooit opgelost gaat worden.

9. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.872
    5.149
    113
    Home
    tuurlijk moet je niet geloven wat de media zegt maar dat geld niet alleen voor deze zaak natuurlijk ;)
    verder denk ik dat ze niet zoveel nieuwe dingen te weten zijn gekomen door de reconstructie en gaan ze nou uit van de verklaring van 1 man die haar misschien gezien heeft? ben benieuwd

10. Sic

Sic Bekend lid

17 dec 2010
    777
    691
    93
    Hier dezelfde mening. Ik ga er ook vanuit dat Madeleine niet meer in leven is.

Daarnaast, ook al vind ik het gevoelsmatig onbegrijpelijk, blijkt uit cijfers dat ouders en directe familie/omgeving vaak een rol te spelen bij een misdrijf en/of misbruik van een kind. Ook in deze zaak blijf ik dus de mogelijkheid dat ouders wel een rol hebben gespeeld sterk open houden.

11. ashleyp

ashleyp Niet meer actief

Ik vraag me af of de zaak uberhaupt ooit word opgelost. Al word het "verhaal" opgelost, dan heb je nog altijd niet een lijkje (er vanuit gaand dat ze is overleden) om het volledig af te sluiten.

Alleen al het idee dat ouders er toe in staat zijn hun kind ietes aan te doen...brrr vreselijk! Maar je hebt helaas van die debielen.

Ik weet alleen dat het meisje is verdwenen, details m.b.t. bloedspoor en lijkengeur lees ik hier net voor het eerst. (ik lees nooit de krant en kijk nooit het nieuws :))

Mijn vriend is een beetje "panisch" door het verhaal van Madeleine.
    Toen we op vakantie gingen zeiden een aantal mensen tegen ons: als de kleine boven slaapt kun je nog fijn even onder in de lobby gaan zitten, dan hoef je niet zo vroeg op de hotel kamer te zitten. Hier reageerde hij dan heel fel op dat hij dit absoluut niet doet.

M.b.t. mensen die het meisje hebben gezien... ik geloof daar eerlijk gezegd niet zo in. De zaak is al van enkele jaren geleden. Kinderen die ouder worden kunnen qua uiterlijk nogal veranderen, zoals ieder mens veranderd zodra hij.zij ouder word. Dus het is sowieso al moeilijker om iemand te herkennen van een foto van een aantal jaren geleden. Daarbij heb je zelf misschien ook al eens meegemaakt dat je iemand ziet lopen en denkt dat je die kent maar dan blijkt het iemand anders te zijn. Of dat iemand zegt dat hij naar je heeft gezwaaid of geroepen maar dan ben je helemaal niet op die plaats geweest dus was het waarschijnlijk iemand die op jou leek.

Ik hoop voor het meisje zelf dat ze word gevonden levend of dood en dat ze dan een fijne toekomst tegemoet mag gaan of in het ergste geval een mooie uitvaart mag krijgen.

12. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
  13. beauty2012

beauty2012 Fanatiek lid

4 mei 2012
    3.184
    16
    38
    Tsja.. eigenlijk hoop ik ergens nog dat Maddie door mensen is meegenomen die graag een kindje wilden:) misschien een beetje dom om nog te durven denken maar je blijft toch hoop houden dat ze het goed heeft.

14. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij doen dat ook niet. Voor de zaak Maddie zou ik dit ook niet in mijn hoofd gehaald hebben hoor. En al helemaal niet zoals zij daar op een terras op hun gemakje zaten te eten.

Ik vertrouw die ouders ook niet... Hoop dat het snel opgelost geraakt!

15. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Heb het boek van de Portugese rechercheur gelezen die bij de zaak betrokken was. Het verhaal klopt van geen kanten. Bloedsporen die in de vakantie woning waren gevonden. Lijkengeur van Maddie die in de huurauto is gevonden, de auto was pas na een paar weken na haar verdwijning gehuurd.
    Dezelfde nacht gingen mensen zoeken naar Maddie, de ouders en vrienden deden echter niet mee. Ouders die niet mee wilden werken, wilden hun telefoons niet af staan en toen ze dit wel deden, hadden ze alles al gewist. De avond van haar vermissing kwamen natuurlijk veel politie agenten in t huisje, de tweeling sliep echter door. Ondanks al t lawaai. De Portugese politie had de indruk dat ze slaapmiddelen oid hadden gehad.

Ik denk niet dat de ouders het bewust hebben gedaan, maar dat ze haar misschien teveel hebben gedrogeerd en dat t verkeerd is afgelopen.

16. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hmm, ik heb niet alle reacties gelezen maar zag net wel haar moeder op tv. Ik vind het bizar dat ze zelf totaal geen schuld erkennen. Ik bedoel ja je kind is ontvoer door een maniak, maar ik zou never en te nimmer mijn kind achterlaten in een hotel om zelf gezellig te gaan eten.

17. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja maar dat vonden ze toen al schijnbaar niet erg;)

18. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Toen de moeder erachter kwam dat haar dochter 'ontvoerd' was, liet ze haar tweeling weer alleen achter om haar man te verwittigen dat hun dochter weg was:(

19. tuc

tuc Niet meer actief

als zij nog in leven blijkt te zijn...dan zit ik er al jaren naast. Ik zeg al vanaf het begin dat maddie door een ongeluk om het leven is gekomen...ergens afgevallen oid en nek gebroken. Ik denk dat de ouders haar lijkje hebben "weggedaan"/verstopt omdat zij bang waren dat de politie niet zou geloven dat het een ongeluk was en ze veroordeeld zouden worden en hun andere kinderen zonder ouders verder moeten.

20. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hmm, dat is misschien idd de reden dat die ouders het maar normaal vinden dat ze gewoon zijn gaan uit eten etc. Wat ik me wel afvraag, ik hoorde vandaag op het nieuws dat zij best nog wel veel druk op
    Politie zetten om het op te lossen. Ook huren ze, nog steeds, prive detectives in enzo... Das natuurlijk wat dat betreft de "slimste" manier om te laten zien dat je de waarheid wil weten, maargoed zo'n detective zal toch wel gewoon objectief onderzoek doen?!

Deel Deze Pagina