Ja joh we zijn niet perfect he stel je eens voor dat niemand fouten maakte met hun kinderen. Er vallen ook dagelijks baby's van de commode... Zou je ook denken, kun je niet beter oppassen. Nu zou ik dat ook niet kunnen hoor, mijn. Kindjes alleen achterlaten maar dat is wat ik vindt. Ik denk dat die ouders nooit hun kids hadden achtergelaten als ze maar een moment gedacht hadden dat dit kon gebeuren. Ook afgaan op hoe iemand op tv overkomt....pffffff de smerigste mensen die kinderen misbruiken zijn je buren waarvan je het nooit had gedacht want ze waren zo aardig. Dat bewijst toch maar dat je nooit af kunt gaan op uiterlijk, reacties en hoe iemand zich gedraagt.
Die reportage die vanavond uitgezonden wordt, op welke zender is dat? Want in B wordt het niet uitgezonden, maar zou het wel graag willen zien.
Helemaal mee eens. Heb eens mijn dochtertje laten vallen... nou had je moeten horen wat ik allemaal naar mijn hoofd geslingerd kreeg. Ja ik deed het expres! echt hoor! pff alsof ik het zelf niet erg genoeg vond. Mensen zijn soms veel te snel en te hard in hun oordelen. En idd, niemand is voor 100% te vertrouwen. Van veel mensen zouden we nooit verwachten dat ze tot kindermishandeling/misbruik in staat zijn, maar het komt zo vreselijk veel voor...
De vader van Madeleine is volgens de Britse politie geen verdachte. Het is door meerdere mensen bevestigd dat de moeder naar het appartement ging en de vader op dat moment in het restaurant achterbleef. Deze mensen hebben van de Britse tabloids echt een hele hoop shit over zich heen gehad. Zie ook Leveson Inquiry. Ze werden ook door de Portugese politie verdacht. Dus: nogmaals: volgens de Britse politie is de vader geen verdachte wegens waterdicht alibi. Wie zijn jullie om hem wel te verdenken??
Ja ik zelf kan dan ook wel denken .... jeetje ... Maar ook denk ik dan, kan mij ook gebeuren Chebu kijk daar hebben we iets aan.....
Bevindingen van de Britse politie: - de lijkgeur op de moeder van Madeleine kwam omdat zij, als dokter, vlak voor haar vakantie in contact is gekomen met een patient die was overleden ten gevolge van een ski-ongeluk. Tevens is de vader hartchirurg en die kwam via zijn werk veel in contact met overleden mensen en met bloed - de Portugese politie heeft serieus gefaald in dit onderzoek door de ouders verdacht te noemen terwijl ze niet een feit hebben onderzocht. - alle DNA bevinden met betrekking tot het 'bloed' in de auto hebben geen enkel resultaat opgeleverd. Er was geen DNA van de McCann's te vinden. En er is heel veel publiciteit rondom deze zaak op het internet, al jaren. Wel allemaal in het Engels Disappearance of Madeleine McCann - Wikipedia, the free encyclopedia En lees ook alle bevindingen onderaan. Daar staat echt alles in uitgelegd (de kleine letters). Nogmaals, de ouders van Madeleine Mccann worden niet verdacht.
Zo zie je maar weer..... De een zegt dit en de ander zegt dat, sensatie is vaak waarom mensen iets willen geloven.
Wèl kortzichtig dus. Het feit dat er geen bewijzen zijn gevonden op dat moment door de politie voor een ontvoering wil NIET zeggen dat ze niet ontvoerd IS. Dat heeft de politie ook nimmer beweerd, slechts dat ze geen bewijzen hebben kunnen vinden. En dat de ouders officieel in beschuldiging zijn gesteld destijds, wil nog steeds niet zeggen dat ze er iets mee te maken hebben gehad, laat staan dat ze hun eigen dochter ontvoerd hebben of omgebracht. En daarbij heb ik geschreven BIJNA 100%, simpelweg omdat ik niks 100% zou durven beweren in deze zaak. Maar ik zit de laatste jaren héél dicht op een betrouwbare 'bron', zijnde niet media, maar mensen uit hun persoonlijke omgeving. Dus ik weet wel zeker dat ik wat geloofwaardiger ben dan één of ander roddelblad of sensatie belust nieuwsberichtje. Alhoewel ik hiervóór ook al nooit maar een seconde heb gedacht dat Maddie's ouders er ook maar iets mee te maken hebben gehad.
Precies, dat vraag ik mij dus ook af. Dan moet je het toch wel heel hoog in je bol hebben zitten.....
Jij gaat ook af op je eigen gevoel en op datgene wat je van anderen hebt gehoord. Dat geeft geen enkele zekerheid, maar een vermoeden. Dat jij jouw vermoedens en gevoel 99% zekerheid noemt impliceert dat je meer informatie hebt over de ware toedracht (want jij weet ook dat het om een pedofiel gaat?), tja.., net zoals andere mensen een gevoel krijgen bij het kijken naar interviews met betreffende ouders. Dat roept ook een gevoel op. Bij mij hebben de gesprekken met ouders en hun houding/woorden/manier van omgaan een heel akelig gevoel opgeroepen. Ik zeg nergens dat ik iets 'weet', ik vind hun houden en de tegenwerking in het onderzoek gewoon niet kloppen. En om ze te zien heb je geen roddelblad nodig (die lees ik niet). Ze zijn vaak genoeg met hun gezicht op tv geweest..
Precies. En tot het tegen deel bewezen is. Blijf ik ook de ouders verdacht vinden. Het is een gevoel en als ik op mijn gevoel moet en mag af gaan.Die heeft het vaker aan het ( juiste einde gehad).
Maar in hoeverre kun je op je gevoel afgaan als je die mensen nooit persoonlijk hebt ontmoet of gezien.? Je kan alleen maar op je gevoel afgaan op de manier hoe ze op tv en in kranten gepresenteerd worden toch? Je weet dat dit soort dingen geknipt en geplakt worden?
Ja dat is zo. Dat heb ik eigenlijk niet gevolgd. Heb voornamelijk bij die moeder een raar gevoel. En laat ik hopen dat ook ik het mis hebt. Gevoel tja.
Afgaan op hoe iemand overkomt op tv (gezichtsuitdrukkingen e.d.) vind ik ook niet bepaald betrouwbaar. Weet je hoe gespannen je bent als je op t.v. komt en dan ondervraagd wordt enzo? Hoe moet je kijken? hoe moet je doen? mensen letten op hen, wat nog meer spanningen geeft. Ik vind dat dus niet eerlijk om van daaruit te zeggen 'ze kwamen apart over op t.v.' Laten we niet klakkeloos gaan roepen dat die mensen schuldig zijn. Stel dat het niet zo blijft te zijn dan hebben die arme mensen dubbel moeten lijden..
Ja en ik kan me voorstellen dat je als ouders in je achterhoofd hebt dat vele denken dat jij de schuldige bent en dan geforceerd gaat proberen goed te reageren en je te gedragen ... En dan kom je weer vreemd over misschien.
De moeder van Maddie heeft een ietwat norse uitkijk. Maar zegt dat iets dan?? Dat kan haar uitkijk zijn. Mijn moeder heeft dat ook en mensen zeggen ook wel eens 'kijk niet zo boos' terwijl ze dan helemaal niet boos is btw ik vind het niet raar dat ze zo kijkt... ze is haar dochtertje kwijt...
Ik zie vooral uitputting en hoe ongelukkig ze is En idd hoe vaak mensen wel niet tegen mij zeggen... Kijk niet zo boos....grrrrrrrr wordt ik soms gek van. Maar dat wordt ik ook weer van die uberblije mensen die heel de dag lachen hahaha