Voor onze mede juni-mama Aicha: Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Djennah Monique Aaliyah.
joehoe, een meisje erbij Gefeliciteerd en geniet van deze tijd! Heerlijk! Ik ben benieuwd naar je verhaal. Groetjes Jolanda (juni mama)
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk is alles voorspoedig gegaan en kunnen jullie na al die maanden lekker gaan genieten van jullie meisje. Liefs Stephanie (juni mama)
Aicha, van harte gefeliciteerd meid met je prinsesje. Ik wens je een snelle herstel, en veel geluk/liefde met je kleine. Geniet lekker van je kraamtijd! Ben benieuwd naar je verhaal!!! Liefs Roosje (Juni Mama)
Aichaa, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Erg mooie namen! Geniet er van!!!! We zijn benieuwd naar je verhaal! Kus Nath (juni mama)
Gefeliciteerd! Geniet lekker van je meisje! wat een mooie originele naam! Helemaal leuk! hoop dat je snel een foto plaatst! Liefs bloempje29 (juni mama)
Gefeliciteerd! Geniet lekker van je meisje! wat een mooie originele naam! Helemaal leuk! hoop dat je snel een foto plaatst! Liefs bloempje29 (juni mama)
Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat een mooie namen heeft ze gekregen, ben benieuwd naar de foto's Liefs, nog een juni mama
Lieve Aicha Gefeliciteerd met je dochter! Ik hoop dat alles goed is gegaan! Liefs Rianne ( juni-mama's)