Hi dames Morgen ga ik naar Beyoncé toe. Ik wilde graag een zwart jurkje aan met sneakers, want een hele avond hakken zie ik niet zitten. Het probleem is alleen; ik heb geen zwarte sneakers. Ik wilde zo even de stad in en dacht aan zwarte allstars, kan dat? Of hebben jullie suggesties? Jurkje in foto!
Sowieso zwarte schoenen. Lage All stars inderdaad misschien of misschien Nikes? Denk dat iets met ook een zwarte zool in ieder geval het mooist staat (geen idee of All stars met donkere zool bestaan?).
Wat een leuk jurkje! All stars kunnen er zeker onder Bekijk bijlage 751633 En anders misschien een zwart sandaaltje? Iets grover, met banden (teva model maar dan anders )
Sandaaltje heb ik ook even aan gedacht maar ik wil liever geen open voet. Het is toch vaak een vieze plak bende op denduur met vallende drank enzo haha
Nike zou ook nog kunnen misschien ja. Ik denk dat ik t jurkje zo even aantrek naar de winkel voor een compleet beeld.
Ja leuk! Gestyled zoals de foto van @Luna86 ! Je haar messy-chique en accessoires zoals armbandjes (niet zuinig mee zijn) en kettinkje(s) Less is more!
Goede keus, die zwarte Vans en wat leuk Beyoncé. Mijn zoon is vanavond en morgen aan het werk bij Beyoncé, werkt daar als runner. Pakt alle mooie concerten mee Veel plezier alvast!!
Ik denk te laat maar ik zou niet speciaal war aanschaffen maar gewoon wat je al hebt. Nieuwe schoenen zitten niet lekker de hele dag is mijn ervaring. En er zal niemand naar je schoen kijken wat je draagt.
Daar dacht ik ook aan, en zoals Ts eerder aangaf....uiteindelijk worst het bij zo'n concert altijd een vieze bende op de vloer. Dus dan zou ik eerder een oud paar aantrekken dam gloednieuw. Maar goed, ieder z'n ding!