Maden in pampers

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by Antje88, Sep 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,204
    16,540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Verhaal klopt van geen kanten.
    Een vlieg gaat namelijk niet 1 eitje leggen in een papieren luier.
    Ze leggen alleen eitjes in een voedingsbodem zoals slachtafval en de GFT bak.

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,204
    16,540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Nou inderdaad.
    Ben je toch wel knap sneu als je alleen al op het idee komt en dan ook nog 1 made haha.
    Ik heb 1x een vuilniszak te lang laten staan en daar kwam niet 1 made uit maar echt honderden, helllpp!!!

3. Lotje84

Lotje84 Fanatiek lid

Feb 1, 2013
    2,189
    0
    36
    Hoe het gebeurt weet ik niet, maar maden kunnen door plastic heen. Wij hebben het laatst gehad met twee huisdierproducten (droog voer) uit de supermarkt. Uit beide kwamen opeens maden en uit een zelfs diverse motjes. Bij dezelfde supermarkt gekocht. Waarschijnlijk zijn de eitjes er daar in gelegd, want enkele dagen na aankoop hadden wij er last van.
    Enkele jaren geleden met een pak rijst van dr Aldi gehad. We gingen een week op vakantie en na die week trokken we een lade open en kwam er een motje uit. Toen bleken er meerdere pakjes met voedingsmiddelen met maden te zijn. Zelfs door stugge folie heen gekomen. Zo'n vleesjuszakjes. Hele lade alles weggegooid en het ladeblok ontsmet. Pak rijst was ook de week voor onze vakantie gekocht.

Het ligt mijns inziens dus aan de hygiëne in de winkel.
    Geen idee of luiers een fijn plekje zijn. Wij hebben het dus 3x met droog eten dat goed verpakt was gehad.

4. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,466
    4,919
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    En stel, het verhaal is waar en er zit een made in een pamper...
    Wat dan nog? Snap dat het idee misschien niet heel lekker is, maar er zijn vele ergere dingen denkbaar waar niemand over nadenkt.

5. Islah

Islah Niet meer actief

Inderdaad, ik heb ook wel eens een schroef oid in de diepvriesspinazie gevonden. Dit soort dingen zijn echter echt uitzonderingen.

6. Zara123

Zara123 Bekend lid

Sep 25, 2015
    654
    26
    28
    En het kan niet bij haar thuis zijn gebeurd?
    Wat een vaag verhaal, ook best bijzonder dat ze net die ene luier controleert. Ik ken weinig ouders die een luier onderzoeken voor ze 'm om doen..

7. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

(Droog) eten is wat anders inderdaad dan een luier.

Tenzij het een al gebruikte luier betrof. Daar willen vliegen wel op af komen volgens mij.....

8. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Nou, inderdaad, get a life, natuurlijk niet echt aantrekkelijke diertjes om te zien, maar schadelijk is zo'n enkele vliegenmade niet. Dan nog zijn het uitzonderingen.

9. Flowerr

Flowerr Bekend lid

Feb 20, 2014
    670
    124
    43
    Female
  10. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    1,533
    382
    83
    Female
    wauw wat een hersenloze. Die heeft wel 20 euro gekregen want de telefoon meneer weet niet hoe duur een pak pampers kost:(;)

11. Ik ben wel blij dat 'Pampers' elke keer met Caps Lock geschreven is, anders hadden we nog over het hoofd gezien welk merk ze zo zwart probeert te maken :D

Eerlijk is eerlijk; ik zou ook echt een klacht neerleggen bij Pampers als ik een beest in de luiers tegenkwam waarvan ik van mening zou zijn dat de oorzaak bij hen ligt, maar ik vind dit allemaal zo belachelijk overdreven.. 'Aanklagen die handel', zie je het voor je? :D

Daarnaast denk ik dat als je telefonisch kunt beweren dat een pak luiers €20 kost, je er ook niet zoveel problemen mee hebt om zo'n lulverhaal (over te nemen en) op internet te zetten.

12. kleinegup

kleinegup Fanatiek lid

Aug 19, 2015
    1,533
    382
    83
    Female

Helemaal met jouw eens.

13. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Ik vind het echt een vreemd verhaal. Een vlieg legt toch nooit ook maar 1 eitje, dus dat er dan precies 1 made in een heel pak luiers zit vind ik héél vreemd. Ik heb het nog nooit meegemaakt.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

Mar 21, 2012
    23,204
    16,540
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad

Geloof mij 1 enkele vlieg legt honderden eitjes en niet 1 eitje.

Share This Page