Wie heeft het gisteren gezien. Ik heb hier echt dubbel gelegen! Het is al lang geleden dat ik zo gelachen heb om een tv programma. http://www.rtl.nl/components/programma/ ... _s1_a1.xml Voor diegene die het gemist hebben.
ik vond het ook geweldig zeker met die gast verkleed als travestiet hihi zat ie te flirten in het cafe met mannen
Ik vond het wel echt supergrappig! Ik had echt helemaal de slappe lach toen die kerel z'n ijsje niet kreeg .
Het leek me wel een leuk programma, maar op een gegeven moment kwam het zo nep over dat ik wat anders ben gaan kijken.
ik vond het niet nep eruit zien maar goed heb de grootste lol hier gehad dus zal er wel overheen gekeken hebben
Ik vind het ook helemaal geweldig... heb ik tijden niet zo gelachen om een tv programma... En of het nu echt is of nep... Dit soort televisie vind ik helemaal TOP
Ik heb er nu ook een paar keer naar gekeken, maar het enige waar ik echt om in een deuk heb gelegen, was die gast die zogenaamd een boksleraar voor moest stellen Voor de rest vind ik het maar saai en nep.
Nou wij hebben gisteren alle 3 de afleveringen gezien! Ik heb helemaal in een deuk gelegen niet normaal! Top programma!
Of het nou nep is of echt, dit vind ik echt vreselijke TV! Bijna nog erger dan 'de nieuwe uri geller' gelukkig maar dat smaken verschillen!
Een kennis van me zat in de uitzending van gisteren. Eerst dacht ik ook dat het een op en top NEP programma zou zijn. Ik geloof wel in dingen als neurologisch programmeren...maar dit kwam mij veel te jolig over om waar te zijn. Die jongen vertelde me dus dat voorafgaande aan de opnames,Peter Powers hem eerst volledig in in een soort 'trance' bracht. Die jongen maakte alles wat er met hem gebeurde gewoon mee maar op de een of andere manier was hij er niet bewust bij... alles wat er gebeurde met hem leek hem op dat moment ook niet vreemd Oftewel, zoals je al merkt is het moeilijk uitleggen en volgens hem moet je het gewoon zelf eens meemaken (Nou, ikkeh niet )