Hallo! Over 2.5 week stop ik met de pil en gaan we proberen voor ons eerste kindje. Om alvast wat inspiratie op te doen wil ik jullie hulp vragen! We houden van simpele, korte namen. Mijn vriend is helemaal fan van Lotte, ik iets minder ivm negatieve associaties, maar een andere naam die hij even leuk vindt zijn we nog niet echt tegengekomen. Ik ben fan van Mirthe en voor een jongen vinden wij beide Bram erg leuk. Langer is ons namenlijstje niet Help!
Floor, Lieke, Maud, Roos, Femke, Noor, Merle, Iris, Silke Gijs, Joep, Hidde, Daan, Thijs, Pim, Stijn, Jesse, Ruben Hoop dat je er iets aan hebt!
Luuk Daan Mats Koen Stan, Stijn Niek Jesse Mees Noah Levi Max Sven Thijs Lars Maud Lieke Roos Isa Vera Noor, Nora, Norah Tessa Fleur Merel Noa Fenna Marit Emma Sophie, Sofie
Jinte Mirre Imme Fien(e) Lisse Hanne Ilse Fenne Marthe Mette Mare Teun Roel Koen Tom Dennis Mark Ivo Niels Brent Rens
Nouk Mijs Keet Dees Manon Merel Wende Isa Anouk Nine Reina Freya Jinthe Vieve Karlijn Cato Fien Vera Jasmijn Ava Femke Vic Mart Cas Timo Ties Loek Jur Bart Bas Brent Vigo Maas Miel Niek Sepp Wout Rens Tuur Noud
Vincent Joas Jelle Olivier Jelte Kjeld Twan Daniël Finn Teije Matthijs A(a)ron Ivan Ivar Meike Rosa Jasmijn Mirle Milou Lisa Benthe Fiore Vera Veerle Sarah Norah
Ik raad aan geen langere lijsten te maken . Hoe minder opties hoe makkelijker kiezen haha. Bram is echt leuk!! Marit Lieke Diede Maud Pleun