Wij hebben de ISI mini, deze is 60 cm. Deze bevalt heel goed! Hij is dun maar toch warm en ook goed aan te krijgen. Alleen is deze bijna te klein en niet in 70 of 80 cm te krijgen. Nu heb ik ook een slaapzak van de Hema, die is wel langer maar zo lastig om de armen in te krijgen. Ik wil gewoon een dunne slaapzak, die toch warm is en lang genoeg natuurlijk Weten jullie een slaapzak die en makkelijk aan te krijgen is en warm is? En lang genoeg? 70 of 80 cm.
hoezo vind je de hema zo moeilijk..? als het armpje gewoon gebogen naar boven wijst kan je mouw toch erom heen doen, arm hoeft je niet te proppen..? en anders de mouwen apart om doen daarna pas ritsen.. hier geburik ik de mouwen overigens niet,.. zoon is 60 cm en ik gebruik 80cm...lekker lang (gewoon lange mouw romper, velours pyama truitje, zonder broek en zonder sokjes...gaat ook dekentje tot zn middel
Hier ook nooit de mouwen gebruikt van de slaapzak. Lijkt me niet echt fijn voor de bewegingsvrijheid van het kindje. En het is helemaal niet erg als de armen wat kouder blijven.
Ik heb de slaapzakjes van de prenatal. Zitten net iets ruimer als de hema. Maar ik haal de mouwtjes er van af. Lekker een pyjama met daaronder een romper met lange mouwen, is warm genoeg.
ik heb vanaf het begin slaapzakjes van de prenatal, vind ze fijner als die van de hema.. ik gebruik ook geen mouwen..
ohja hier ook 1tje van prenatal, die velours...die is ehct heelrijk warm, zonder broekje en sochtwnds heelrijk warme beentjes
maar ik heb ook een hele koude kamer waar zoonlief slaapt hoor...en lange mouw en dik pyama truitje is ehct warm zat...maargoed moet je natuurlijk zelf weten, vind het gewoon zo'n gedoe...en zoonlief kan niet lekker bewegen
Heeeeerlijk warm en zonder mouwen: IKEA!! Ja, je verwacht het niet, maar echt: ideaal!! Ben helemaal fan Wij hebben er 1 die van een soort fleece is ofzo en die is echt superwarm, maar wel luchtig. Jammer genoeg hebben ze maar 2 maten (tot 6 mnd en vanaf 6 mnd) en is de grootste bijna te klein inmiddels, maar anders had ik er zeker nog een paar bijgehaald
bij prenatal heb je geen slaapzakjes van 80 cm, tenminste die heb ik niet gezien.. Het is 70 of 90 cm..
oh shit klopt, die ik heb is 70cm...maar dat is ehct veel te klein voor zoontje hier...vind ie niet lekker zitten...zolang de nek en armsgaten goed zitten, maakt niet uit hoelang toch...dan is 90cm ook goed...wel lang maarja
Onze dochter lag tot vorige week altijd met beentjes opgetrokken en nu dus met beentjes recht en dat gaat nog net.. Maar ik moet eigenlijk een grotere halen.. Het stomme vind ik dat ze bij Prenatal zeggen dat 70 cm slaapzak kan tot en met kledingmaat 74, nou echt niet dus!
nou dat zit toch niet lekker!!! op zich vind ik zoals het nu is...baby 60 slaapzak 80...lekekr voor em...niet teveel stof en niet te weinig... maar hema heeft ook van die witte dikke...mss is dat wat... k ben gewoon tevreden met die autootjes en gestreepte
Nee denk ik ook niet maar ze slaapt wel gewoon, heb één grotere maar daar zijn de armsgaten kei groot van dus die heb ik vanochtend even stukje dichtgenaaid dus die heeft ze nu aan.. Zal morgen eens bij Hema kijken, heb nog kadobonnen..
Gebruiken jullie ook nog een dekentje over de slaapzak? Zo ja, doen jullie het dekentje dan enkel of dubbel...? En kleden jullie je kindje ook warmer 's nachts?
ik gebruik geen dekens, heb ons meisje al paar keer dwars of onderste boven in bed aangetroffen dus vond het gevaarlijk worden.. Ze heeft het zoiezo niet snel koud en ze heeft een romper lange mouwen en een dikke pyama aan, haar kamertje is 16/17 graden..
zoontje slaapt snachts nog in de wieg en alleen dan heeft ie zn slaapzakje aan...dus hier wel een wiegdekentje dubbel tot zn middel... hij draagt dan ook geen broekje of sokjes
De zeeman verkoopt ook slaapzakken voor 7 euro zag ik gister. Heb er één gekocht,eens kijken wat t is. Ik ben erg blij met de slaapzak van ikea. Thijs heeft t snel warm en ligt alleen in een romper met lange mouwen en dan alleen een slaapzak zonder dekens of lakens.