Plaats hier je meest vreemde droom. Ik heb wel vaker heel aparte, en ook vaak over seks, maar deze sloeg werkelijk alles... In mijn droom was ik niet zwanger en waren we nog druk aan het proberen (wat ook heel lang heeft geduurd bij ons). Toen kregen we het advies van de gyn dat we er maar een man bij moesten zoeken. Dan zou het vast wel beter gaan. Zo gezegd zo gedaan. Ik ging op zoek naar een leuke vent. Maar dat bleek nog niet zo eenvoudig. Uiteindelijk had ik een afspraakje. En toen bleek dat de man in kwestie pas geopereerd was (daarvoor was hij nog vrouw). Geeft niks. Als het zaakje maar werkt was mijn antwoord. Ja hoor werkt prima, maar ik mocht het niet zien, want echt mooi was het niet geworden. Geeft niks. Lampje uit en gaan met die banaan. Twee weken later wilde die man echter niks meer van ons weten. Geeft niks. Doel was bereikt. Ik was zwanger.
Haha wat vond je man van je droom? Zou ook zo'n mooie vage film zijn. Droom zelf ook altijd de meest domme dingen
De droom die ik heb en steeds terug keert is dat ik in een rij met andere mensen moet staan wachten en iedereen heeft rode en groene kaarten en dan wordt ik in mijn hartdood geschoten. Word dan ook altijd met kloppend hart wakker, vreselijke droom
Ik had vannacht toch een droom .... Ik was ergens in een soort supermarkt met een kennis waar ik vroeger mee omging. Op de een of andere manier kwamen we in een appartement wat blijkbaar van hem was en we hebben hele intieme seks gehad Ik werd er helemaal warm van en voelde toch zo echt wauwie! Mooie van het verhaal wij zijn net klaar en dan komt zijn vrouw met dochter thuis. Die wist van niks, ik hield dus me mond en deed alsof me neus bloedde. Even later stiekem weer verder ergens in het huis terwijl iedereen gewoon thuis was... Ik werd wakker en dacht even 3x van 'Wat gebeurde hier?!!??!'
echte zwangerschaps dromen... Behalve de repeterende...die zou ik eens uit zoeken wat het zou kunnen betekenen in je leven. Of je ergens mee zit ofzo....
Ik droom sinds mijn zwangerschap erg veel dat mijn vriend mij bedriegt met andere vrouwen die ik ken, zoals een vriendin, mijn zus ... Elke keer zegt hij mij dan dat ik mij er bij moet neerleggen dat hij seks heeft met andere vrouwen omdat ik nu dik ben en dat het normaal is dat mannen dit dan doen. Hij is dan zogezegd ook niet gegeneerd om 'de daad' in mijn bijzijn te doen en ik begin dan telkens enorm te krijsen en te huilen (gelukkig in mijn droom en niet voor de hele slaapkamer). Als ik daarna wakker wordt, ben ik altijd enorm blij dat mijn vriend nog naast mij ligt te snurken Ik heb ook al enkele keren gedroomd dat ik seks had met andere mannen en ik heb ook vaak nachtmerries over spinnen (ben ik enorm bang voor).
Ik dacht dat ik de enigste was met van die rare dromen. Gelukkig is het de laatste tijd wel minder. Heb bijvoorbeeld eens gedroomd dat ik wel vreemd mocht gaan van mijn man, maar dat het wel een bekende moest zijn en ik moest hem van tevoren wel even bellen..
Vanmorgen droomde ik dat ik in het bijzijn van mijn vriend openlijk en behoorlijk aan het flirten was met een jongeman, wat deed mijn vriend? Een nieuwe bikini voor mij uitzoeken zodat ik meer mannen kon 'lokken'
Droom van vannacht is toch wel een hele rare... ik speelde er zelf niet eens in mee, en ik kende er niemand in... soort tekenfilmstijl... De helft van de wereld stond onder water en een groep van 5 mensen werkte aan een project. Drie daarvan waren boven water en twee leefden onder water.. als een soort amfibieën. Het was vitaal dat de mensen onder water onder water bleven. Om redenen die ik niet weet gingen de twee toch boven water.. ze liepen over een plein en door een belastingkantoor en gingen weer het water in... Daarna werd het echt vreemd. Een oudere man met een witte baard uit het boven team vond twee mensen die dood op straat lagen en nam contact op met het onderwater team.. en toen gingen ze zoeken naar slachtoffers... het viel mee, een paar boven water en een paar onder water... er was een gesprek hierover tussen het onderwater en bovenwater team en ik keek bij het onderwater team.. op het moment dat er werd gezegd, de schade is beperkt keek 1 van het onderwaterteam omhoog.. en zag allemaal dode mensen naar beneden glijden.. Op dat moment schrok ik wakker
Ik vraag me echt af hoe het komt dat zwangere vrouwen zoveel over seks dromen, terwijl mijn libido toch wat gezakt is tijdens mijn zwangerschap (mede door vermoeidheid)
Ja maf he. die seksdromen. Zullen de hormaonen wel zijn Ik had vannacht ook een heel aparte. Ik zat bij een presentatie over het boek 50 tinten grijs. En ze deden daar ook demonstraties van de verschillende 'techinieken' die in het boek gebruikt worden. En daarvoor hadden ze een vrijwiliger uit het publiek nodig. Uiteraard was ik dat dus. Mocht ik daar op het podium de meest intieme 'behandelingen' ondergaan. Het meest aparte is dat ik heel dat boek nooit heb gelezen, en dus ook geen idee heb van wat ze daar met me gedaan hebben (maar ik was er wel helemaal warm van )
Ik droomde maandag dat m'n rechter oog half dicht zat. En niet omdat die ontstoken was, maar gewoon zo met huid aan elkaar vast. Ik zag ook maar de helft, en elke keer als ik in de spiegel keek ging ik er als een wilde aan trekken... Het zat muurvast. Toen ik wakker werd was ik zo blij dat m'n oog gewoon normaal was haha.
die sex dromen herken ik ook wel ja met de meeste vreemde mensen en op de meest vreemde plaatsen nu is mijn libido altijd wel hoog maar sinds de zwangerschap is het nog meer geworden of dromen die zo echt zijn zo droomde ik laats dat ik aan het wandelen was met mijn zoon en de de baby mijn zoontje klom op wat stenen bij een kanaal ineens kwam er een boot aan en die man trok hem zo mee ik schrok wakker van mezelf ik riep in mijn droom heel hard de naam van mijn zoon mijn man schrok zich kapot en me zoontje komt eraan gerend ja mam wat is er ?? oo ik kon niet slape iedere keer als ik weer in slaapdreigde te vallen ging die droom verder dan heb ik liever van die vage sexdromen
Ik droomde pas dat onze baby z'n handje ineens door m'n buik heen stak en toen z'n hoofd en zo werd hij, dwars door m'n buik huid dus, geboren.... Ik ging er van uit dat ik dood zou gaan, door het bloedverlies, want de ambulance kwam maar niet. Maar we vonden ons zoontje wel heel erg mooi en lief en waren blij dat hij geboren was . Uiteindelijk kreeg ik in de ambulance niet eens een infuus, want het kwam doordat ik een blinde darmontsteking had en een paar dagen later mocht ik weer naar huis.... Beetje vaag dus En afgelopen nacht droomde ik weer dat de baby geboren was. Gewoon, terwijl er allemaal bezoek beneden was, even tussendoor. En het was een extreem klein kindje (maar dat vond ik in mijn droom helemaal niet hoor, ik vond hem wel normaal). Hij had wel normale verhoudingen, maar was denk ik maar de helft van een echte baby . En we konden maar geen passende rompers vinden . Ik hoop dat ik nu normaal ga dromen! Weltrusten!
Leuk topic! Vannacht heb ik gedroomd dat mijn moeder mij belde dat ZIJ zwanger was.. 55jaar oud.. En niet van 1.. nee van 3.. en dat ik ze maar moest "nemen" omdat ze het anders niet eerlijk vond dat zij meer in de belangstelling zou staan dan ik??? Ik kreeg ze netjes in een plastic zak aangeleverd.. En toen had ik een huis vol kindjes.. Toen moest ik zelf ook even bevallen.. was zo gedaan, even tussendoor.. En toen heb ik de baby aan mijn voeteneind gelegd en ben lekker verder gaan slapen in mijn droom.. en schrok me daarna wakker en ben echt gaan kijken of er een baby lag.. zucht..
hahahaha zo grappig wat sommige dromen voordat ik mijn 2e echo had op 18 juli had ik gedroomd dat ik bij die echo ging bevallen en het kindje was echt heel klein maar wel een echt babytje en kon het ook gewoon meenemen. Kort maar krachtige droom was het
Die vage seks dromen heb ik ook last van.. Vannacht heel vreemd, gedroomd dat ik seks had met 'n vrouw.. Wel zwanger.. Even later zelfs bloedverlies waar ik me niet om bekommerde? Voor de rest herinner ik me er weinig van.. Ook hier is 't libido juist heel erg gezakt, ondanks dat 't al vrij weinig was wat ik had.. Beetje apart dan...
Afgelopen zondag een enge droom. Ik droomde dat het de volgende dag was (maandagochtend dus) en ik naar mijn werk ging. Omdat ik slecht had geslapen (droom kwam nadat onze zoon een uur lang had gezeurd dat hij echt wakker was en naa rbeneden wilde) was ik erg moe en ik had pijn in mijn buik. Toen verloor ik ineens een heleboel vruchtwater (op het werk). Dus snel naar het ziekenhuis. Daar bleek da tik al heel de tijd weeen had (die buikpijn dus) en ik kreeg weeen-remmers en moest heel stil op bed liggen met de benen omhoog. en het hoofd omlaag. Daar lag ik dus op mijn kop doodsbang te wezen en kwamen ze in het ziekenhuis met eenbord eten Dat was dus niet fijn wakker worden. EN het ergste was dat het inderdaad maandagochtend was, ik me doodmoe voelde en ook nog es krampen in mijn buik had. Durfde bijna niet naar mijn werk. Gelukkig was die buikpijn gewoon mijn darmen en de kleine zit nog veilig binnen. Hopelijk nog een hele tijd.