Alleen gekke is, als ik in me ondergoed ruik, vind ik die geur niet terug. De Geur blijft aanwezig, na douchen, na schone klding, en vind nergens terug Rook dit ook toen ik bevallen was van Nynke, me oudste. Ruik het al weken, maar niemand snapt wat ik bedoel. Ruik in me eigen hormonen??
Mij viel dit ook op sinds een week eigenlijk. Maar wat het is weet ik niet Een zoetige aparte geur vind ik het maar lekker ruikt het ook weer niet.
nee idd, het is niet storend nee, ik vind het ook niet vies, beetje combi van ongesteld zijn maar dan zoeter ja....heb de blaastest al gedaan geen verlies van vruchtwater ofzo, en ondergoed ruikt duidelijk anders ( ja heb voor douchen even geroken ) hoe ver ben jij nu?
Ik ben 35 weken en 6 dagen. Ik verlies ook geen vruchtwater , ook de blaastest uitgeprobeerd. Het ruikt inderdaad zoals jij beschrijft. Ik ruik het ook als ik ga plassen Ben benieuwd wat het kan zijn!
ja zal het vanmiddag eens aan VK vragen, scheel je 1 dag met mij, spannend he dat je gewoon aan wachten bent
Ja is echt super spannend. De laatste loodjes maar het wachten word beloond Word wel steeds lastiger met de normale dingetjes doen. Buikje begint nu wel in de weg te zitten. Leuk dat we maar een dag schelen ook! Succes vanmiddag bij de VK en je laat het vast nog wel even weten hier ?!
Nou ik heb dat dus ook al een poosje he! Heb ook het idee dat mijn neus het veel te goed doet de laatste tijd. Ben benieuwd naar het antwoord van je vk.
Ik heb ijzertabletten gekregen en zelf het idee dat ik naar ijzer ruik de hele dag. Jullie geen pillen of vitamines waardoor dat misschien zou kunnen?
Ik kan mij hier ook bij aansluiten, heb het namelijk ook sinds een paar dagen. Heb echt het gevoel dat het heel sterk aanwezig is maar mijn partner ruikt het dan weer niet :/
Ik heb dat ook sinds een paar dagen, wat het is???? geen idee! Woensdag moet ik weer naar de klinisch Vk en de Gyn, en dan eens even vragen wat dat is
Hmm We zijn wel allemaal rond dezelfde tijd.... Ikzelf heb niet het idee dat het afkomstig is van mijn borsten. Aangezien ik het echt van onderen ruik
Hier ook. Ik was al bang dat ik de enige was. Ruik het echt van onder als ik op de wc ga zitten dan ruik ik het. Vind het geen frisse geur. En maakt niet uit hoe vaak ik me was, blijf het ruiken. Sinds een week of twee.
ik herken die geur, gelukkig heb ik hem niet nog, maar hopelijk wel op het laatst ik geloof dat het de hormonen zijn die je nodig hebt om straks weeen te krijgen,.. het ruikt als vruchtwater heel zoet en gewoon door je huid heen en na de bevalling lijkt dat vaak een explosie van geur haha
Dit heb ik ook, echt heel raar, ik ruik ook iets maar weet niet wat. Als ik me neus ophaal is het helemaal erg. Ik heb me huis al 10 keer gedweild, schoongemaakt.. Ik dacht dat het de plantjes waren maar ik ruik het ook buiten als ik me neus ophaal. Vl ruikt niks en denkt dat ik gek ben haha
nou de VK kende het niet en zei dat ik erg licht gevoelig ben en veel opmerk dus dat dat best iets kan zijn wat ik heb en vele andere vrouwen niet. tja zal wel