Zo misselijk en moe! Gebruik Utrogestan tijdens zwangerschap oorzaak?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Megan82, Aug 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Megan82

Megan82 Actief lid

Jun 30, 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik weet niet of het zo is, maar weten jullie of de misselijkheid en moeheid kunnen versterken door het gebruik van Utrogestan? Ik gebruik 3 x 200 mg op een dag. Voel me zoooo beroerd en weet soms niet hoe ik de dagen door moet komen. Heb nu ook een dochter van ruim 2,5 jaar rondlopen, dus moet op bepaalde momenten wel door en ook met m'n werk al ben ik al minder gaan werken.

Zijn er meiden die ervaring hier mee hebben en of het minder werd bij minder hoge dosis of stoppen? Ik moet zo wie zo doorgaan tm de 12 weken. Pppff hoop dat het snel beter wordt!

Alvast bedankt voor het reageren.

Liefs Megan

2. BabyD

BabyD Fanatiek lid

Jun 30, 2010
    1,289
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring maar het kan ook gewoon van je zwangerschap komen! Ik had ook nooit verwacht zo moe te zijn op dit moment heel vreemd haha maar toch echt van zwangerschap! Heb vanmorgen dus eerst maar vitaminen ingeslagen :)

3. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

Feb 27, 2011
    5,738
    268
    83
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Mijn eigen ervaring: utro kan inderdaad (extra) moeheid veroorzaken. Ik had het al in de wachtweken: minder scherp met autorijden en dergelijke. Misselijkheid had ik pas een paar weken na de positieve test en toen ook maar een beetje. Ik ben ook niet misselijk geweest bij eerdere mislukte pogingen.
    Sterkte! 't Zal niet meevallen met al een kleine thuis. Hopelijk voel je je snel weer beter!

4. mariska14

mariska14 Actief lid

Jun 5, 2008
    165
    0
    0
    Hey,

Ik heb zelf ook utrogestan gebruikt en was idd heel erg moe. En er loopt hier ook nog een peuter rond. Zelf was ik dan ook blij toen ik ermee mocht stoppen. Ben nog wel moe, maar niet meer zo erg. Op dit moment ben ik meer misselijk.

5. lux

lux Actief lid

Apr 16, 2010
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook extra misselijk (en veel overgeven) en enorm moe bij gebruik van utrogestan. Van het moment dat ik mocht stoppen ging het beter :) Nog even volhouden, ooit vind je je energie terug! :)

6. ER14

ER14 Fanatiek lid

Apr 17, 2013
    3,127
    2
    0
    Ik heb tot aan 5 weken utrogestan gebruikt. Ik was wel wat moe maar de echte vermoeidheid kwam bij mij echt pas vanaf 5 weken, dus nadat ik gestopt was met de utrogestan. Vanaf dat moment was ik ook ziek en erg misselijk. Ik had juist het idee dat ik me beter voelde met de utrogestan.

7. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

Jun 23, 2012
    1,163
    1
    0
    Ik was ook mega moe vd utro zelfde dosis. Misselijk was Ik niet maar dat kan ook van je zwangerschap komen natuurlijk :D

Owja gefeliciteerd natuurlijk! !!!♥

8. Megan82

Megan82 Actief lid

Jun 30, 2009
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties! Ik zal dus nog even vol moeten houden en hopen dat het na het stoppen beter gaat!

Wel "blij" om te horen dat er meer hier last van hebben. Bij m'n andere zwangerschappen had ik ook deze kwalen maar niet zo extreem misselijk als nu.

Nog even afzien dus, maar heb het er voor over!

Share This Page