Maffe mannen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mamasan, 5 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hubbie had gister iets vreemds hoor..
    We lagen in bed te knuffelen, hubbie ligt half over me heen en ineens zegt tie 'je onderbuik is harder 'en hij schiet omhoog.
    Vind hij het eng om op ons beebje te liggen :( :)
    En het is onze 2e dus nieuw is het niet.

Daarna kwam er helemaal een opmerking, ik heb geen tepels meer,maar wieldoppen :) :) :)

Hebben jullie mannen ook van die dingen nu je zwanger bent?

2. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    die van mij durft nog steeds niet. Hij denkt dat ie er niet meer bij kan omdat er nu een beebje zit. Hij is al weken moed aan het verzamelen. Maar hij blijft ontzettend lief hoor.

3. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Vind het zelf eigenlijk wel apart, maar hubbie heeft nergens last van. Blijft lekker knuffelen. En ja hij blijft zeggen dat die boobs wel erg groot worden. Heb jaren geleden een borstverkleining laten doen, dus hij vind het wel leuk om me te pesten met mijn alweer een maat gegroeide boobs ;)

4. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Yep hier het zelfde hoor, manlief denkt dat hij de baby zou "raken" hahaha. Dus hier word er echt alleen maar geknuffeld.

5. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    haha, ik ben er vandaag pas achter gekomen en mijn man kan niet meer stoppen met smilen. Hij ging met plezier naar z'n werk en das voor het eerst sinds weken.

Jedid-Jah

6. Lampie

Lampie Bekend lid

30 sep 2007
    847
    4
    18
    Noord-Brabant
    Gefeliciteerd Jedid-Jah :) Kan me voorstellen dat je man lachend naar zn werk ging :)

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ JJ, gefeliciteeerd!

Mijn vriend vind het eng om de beeb te voelen :(
    Ik kan er geen genoeg van krijgen...

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Hahaha, mannen zijn soms een beetje onhandig. Afgelopen week zei ik: "voel eens op mijn buik, onder, op en boven mijn navel."
    Hij voelt en zegt wat hij voelt: "onder de navel voelt het stevig/hard aan, op de navel echt een overgang tussen hard en zacht en erboven gewoon zacht (spekkie ;) )"
    Ik zei: "nou, dat is mijn baarmoeder, die staat nu zo hoog..."
    En roetsj weg was de hand, hij zei nog net geen iiiiiieeuw, maar zijn gezicht wel. Alsof hij het orgaan vanbinnen vast hield. Maar goed, hij is ook geen held met operaties ed.

Groet van Kiki

9. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Haha die mannen prachtig..
    hopelijk draait die van mij volgende week bij na de echo als alles eens goed blijkt.

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Haha Kiki, wat een held hihi. Hier geen echt gekke dingen. Hij durft ook nog gewoon.

11. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Me vriend heeft het wel heel erg bij Daan gehad het niet durven nu is het allemaal wat minder nieuw en durft ie wel gewwon bijna alles

12. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    @ kikki hahaha die is echt lachen, wat een helden he die mannen...

toen wij het net wisten heeft het ook ff geduurt voordat we verder gingen dan "knuffelen" ben er na 2 weken maar gewoon op gaan zitten (sorry voor de details) en laten inzien dat hij niets kan raken ;) ben blij dat ik dat gedaan heb anders hadden we 9 maanden lang alleen geknuffeld :(

Liefs Shir

13. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    hier gaat alles gewoon nog lekker door :D

14. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Hier gelukkig ook geen last van. Heb er zelf ook geen moeite mee en ben ook niet terughoudend van ojee, er kan iets gebeuren. Denk dat hij daarom ook zo "normaal" er onder is. Gister nog bezig geweest :)

15. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    ha heel herkenbaar, mijn hubbie wil ook niet meer op of over me liggen want hij denkt dat hij beeb dan pijn doet... Hij denkt ook nog steeds dat beebje er onder leid als we sex hebben...al weet ie eigenlijk wel dat dat geen kwaad kan... Snap ik ook wel hoor, er staat overal dat je je bevalling op zou kunnen wekken met sex, en dan ga je lekker liggen sexen!

Gelukkig zegt hij niks over dat ik zwaarder ben, want ik ben altijd al zwaar(der)...

Ook mn striae vind het niet erg, maar hij moet wel altijd lachen om mn zwangerschapsstringetjes....
    Van die hoge slips met uitgesneden billen...

Maar als dat alles is....

16. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mijn vriend wil graag de kleine voelen schoppen, als die schopt roep ik hem altijd, dan legt hij zijn hand er op en dan houdt de kleine op met schoppen haha. Altijd weer... heel raar ;) maar goed nog even dan kan die hem elke dag aanraken, en ja opmerkingen over mijn tepels en borsten hoor ik hier ook elke dag ;)

17. SweetNova

SweetNova Actief lid

12 jan 2008
    141
    0
    0
    Mijn man zelf heeft er geen problemen mee, maar ikzelf soms wel. Niet dat ik bang ben ofzo, ik weet dat het geen kwaad kan... maar ik voel soms de baby schoppen tijdens het knuffelen en voel me er ongemakkelijk bij. Sex en een baby, vind het een rare combinatie. Of ik begin tijdens de sex spontaan aan babykleertjes te denken, of aan bevallen en dan is mijn zin op slag over!

Vinden jullie het niet moeilijk om een makkelijke houding te vinden om te knuffelen of vrijen? Ik voel me altijd een oud mevrouwtje. Dit doet pijn, auw dat zit niet goed, nu lig ik niet makkelijk,... haha

18. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Wat grappig al die verhalen!

Mijn hubbie vind het vrijen ook opeens eng. Hij is bang dat als hij met zijn gewicht (terwijl hij hardstikke licht is) op me ligt, dit slecht voor de beeb is....dat word straks helemaal lachen als mijn buik begint te groeien!
    Dus ik heb maar voorgesteld om dit aan de vk te vragen, wanneer hij volgende keer meegaat. Als ik zeg dat het echt kan, vertrouwd hij het toch niet helemaal, misschien het antwoord van de vk wel!

Hoop ook dat het snel weer gewoon 'natuurlijk' kan , zonder dat ie zich zorgen maakt, want ik heb juist onwijs veel zin, nu ik zwanger ben, hebben jullie dit ook?

Groet Snoozie

19. mamavan bijna 5

11 dec 2007
    23
    0
    0
    hier gaat alles ook gewoon goed hoor
    manlief vind vooral de borsten erg intressant hij moet er elke avond even aan zitten

20. swesti

swesti Lid

18 sep 2007
    47
    0
    0
    noord-brabant
    nou mijn hubbie zou wel elke dag willen vrijen. haha. Maar ik niet. De baby zit heel laag en moet af en toe vloeien. En ja die borsten...hij wordt al gek als hij er naar kijkt. Ik plaag hem meestal en zeg :Kijk maar goed want dadelijk hangen ze over mijn knieen en dat vind hij niet zo leuk als ik dat zeg. :)
    Ach ja mannen rare wezens. Ze vinden je opeens erg mooi en sexy en ik maar denken jeetje wat ben ik een dikke koe. hahaha. Nu vooral! Als ik uit bed rol. ;)

Deel Deze Pagina