Mijn fiets is niet geschikt voor een kinderzitje en nou zaten wij te denken om een bakfiets aan te schaffen. Ervaringen van jullie met jullie bakfietsen zijn welkom!
http://www.gazelle.nl/nl/product.php?id ... Segment=35 Wij hebben deze en zijn echt heel blij ermee! Gebruiken hem nu ook voor boodschappen enzo, gaat sneller dan met de auto.
Ik heb een tweedehands Christiania, heel blij mee. Heb er gewoon een fietskinderzitje ingezet en straks kan de maxicosi weer gewoon op de bodem erbij. Ze zijn wel duur en grooooot! En de duurdere fietsen zijn ook echt veel beter. Groetjes Lisette
We hebben de Babboe bakfiets besteld. We kunnen eind augustus een proefrit maken en dan alsnog beslissen of we het nemen of niet. Je kreeg nou zelfs 500.00 korting!
Wij hebben een bakfiets en ik vind het echt geweldig! Alles kan mee en ook een maxicosie kan er in! Zie de foto in mijn album. Wij hebben het via MP gekocht, tweedehands dus maar ziet er echt super uit!
ja hier ook een zou niet anders willen! let je er wel op dat niet altijd een draai kan maken om in je achtertuin te komen ofzo? weet niet of je een garage hebt maar dat zou wel een nadeel kunnen zijn! suc6
We hebben een garage, maar inderdaad de draai vanaf de oprit naar de achtgertuin kan nog weleens lastig worden als de auto op de oprit staat. Tja moeten we de auto maar even aan de kant zetten als we gaan fietsen .