Wie kijkt dit ook? ik ben net begonnen en het is smullen Er gebeurt een heleboel. Gaat lekker vlot ook en een boel koppels
Ja ik kijk, vind sommige echt b.i.z.a.r.... denk dat het voor meerdere om de roem gaat. Wat ook raar is dat ze allemaal helemaal tevreden zijn met hun echtgenoot... Twijfel dus ook of het allemaal niet acteerwerk is.
Heb nu 9 afleveringen gezien, wow wat een emoties allemaal. Ines, wow, heb nog nooit zo’n vrouw gezien... echt onuitstaanbaar, kan me helemaal voorstellen dat Bronson daar ook pissig op wordt terwijl Bronson volgens mij een heel klein hartje heeft, hoe durft ze! En “maagd” Matthew, wat een schatje is dat, volgens mij gaat dat helemaal goedkomen tussen Lauren en hem en zijn ze smoorverliefd. Lizzie is ook apart met Sam, dat wordt niks. Ben benieuwd verder...
Cam en Jules zijn zo leuk samen Mike en Heidi, weet ik nog niet, denk niet dat het diepgaander wordt Matt en Lauren zijn zoooo schattig Lizzy en Sam wordt idd niks Ning en Mark, word denk ik ook niks, zie geen fysieke aantrekkingskracht Michael en Marca zijn ook erg schattig Dino en Mel zijn echt te verschillend (ik zou gek worden van dat spirituele) Mick en Jess, weet ik niet niet, veel drama en vind hem een beetje een softie Nic en Cyrell, zij is echt heel vurig, maar goed dat ze dat aangegeven heeft En dan Ines idd, wat een raar mens, zal me niks verbazen als ze er echt met Sam vandoor gaat