MAFS SPOILERTOPIC

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rozebeer, 18 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Dat wordt ook niks
    Ik vind haar soms ook echt wel wat kinderlijk overkomen op de een of andere manier
    Ze vindt vooral zichzelf heel leuk en belangrijk lijkt mij

2. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.670
    113
    Vrouw
    Dat was mij ook al.opgevallen. Wel jammer hoor dat er zo'n verschil is in hoeveel je ziet van de kandidaten. David en Kim zijn volgens mij al twee afleveringen helemaal niet te zien geweest.

3. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja vind ik ook heel raar.
    Misschien willen ze het zelf wel zo?
    Ik vind het wel opvallend.
    Je zou bijna vergeten dat ze meedoen.

Zxcvb vindt dit leuk.
  4. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.418
    2.198
    113
    Of er was niet veel spectaculairs om te laten zien :D
    Ik ben ook wel benieuwd naar dat koppels diner enzo...dat is vaak ook een recept voor drama haha

Anouk2005 en Zxcvb vinden dit leuk.
  5. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Ik vind Suzanne er heel negatief in staan terwijl Sebastiaan weer heel positief is!
    David en Kim zou ik jammer vinden, vind dat wel echt een leuk stel!

De mannen word hem ook niet denk ik!

6. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Die blijven in de friendzone hangen denk ik.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind Sebastiaan soms ook wel een mopperkont hoor. Ook dat die met die auto achteruit moest rijden, helemaal geirriteerd en op die jetski liet die zich ook wel heel erg kennen. Zou voor mij echt een afknapper zijn, daar moet je toch gewoon lekker om lachen om dat soort knulligheden. Suzanne voelt zich volgens mij zo enorm ongemakkelijk bij dit hele circus.

Die mannen wordt sws niks, zit geen greintje genegenheid bij.

8. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

20 aug 2012
    4.244
    681
    113
    Dit denk ik ook. Kijk naar malou en sarlat die zijn zoveel in beeld. Waren de 1e die gingen trouwen en sommige waren zelfs al eerder weer terug van huwelijksreis. Ze zijn constant in beeld omdat daar van alles te zien is ;)

Taiga vindt dit leuk.
  9. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Marlou:|.
    Respect voor Sarath hoe netjes hij het doet. En ik snap dat het klaar is met die 2, maar kom op zeg, wees volwassen en praat normaal tegen hem, ipv hem zwart maken en aan het andere eind van de tafel gaan zitten

Robijn89, 3xo en Maan14 vinden dit leuk.
  10. Maryelle

Maryelle Actief lid

10 feb 2015
    414
    416
    63
    Vrouw
    Ik heb bij Malou heel sterk het idee dat ze een toneelstuk heeft opgevoerd op die huwelijksreis om zelf maar zo goed mogelijk uit dit verhaal te komen terwijl ze al bij het altaar wist dat het m niet ging worden. Hoe fel ze ook wordt als er gevraagd wordt waar het mis is gegaan en hoe ze uit d’r ogen kijkt.. rare vibes.

Kim en David wordt niks, zij vind idd vooral zichzelf erg leuk en belangrijk en hij is totaal dichtgeklapt.

Jeffrey heeft ook een aparte uitstraling, daar twijfel ik ook of we hem echt zien of dat hij een toneelstuk opvoert om straks te zeggen dat ‘de afstand’ ervoor heeft gezorgd dat het niet heeft gewerkt. Komt erg ongemakkelijk over allemaal.

Jeppe en Jantine weet ik nog niet. Ik vind ze erg leuk samen maar ik vraag me af hoe dat zonder dit circus gaat.

Tsja Bastiaan en Suzanne, ik heb het idee dat zij het echt wel graag wil en dat probeert verder te kijken dan die aantrekkingskracht. Maar als het er niet is wordt het gewoon heel moeilijk. Ik vind haar wel oprecht en open staan in tegenstelling tot de meeste anderen

De mannen spoel ik door, ik weet niet waarom maar vind het enorm saai. Ook daar klopt iets niet.

Al met al heb ik echt het idee dat veel kandidaten een masker op hebben, ik vind dit niet zo’n heel leuk seizoen. Wat dat betreft heb ik toch best een soort bewondering voor Anneke. Totaal egoïstisch en echt geen zelfreflectie maar wél eerlijk.

Anouk2005 vindt dit leuk.
  11. enceinte

enceinte Actief lid

17 aug 2023
    339
    338
    63
    Vrouw
    Ik las gister op Facebook dat het tussen Jeffrey en Jerney over was. Toen stonden er reacties onder dat bericht dat Jeffrey dan weer een nieuw slachtoffer kon maken, omdat hij blijkbaar veel schulden heeft en veel liegt. Een aantal reacties die er gister onder stonden zijn inmiddels verwijderd maar het klonk niet zo positief. Je moet niet alles geloven wat op internet staat geschreven maar er gaat dus wel het een en ander over hem rond.

12. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.687
    3.128
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik vind die Suzanne zo raar trouwens! "Ja en dan gaan er dingen niet zoals het moet gaan en dan wordt hij chagrijnig, maar ik hou daar niet van."

En dan later ook zeggen: ik vind chagrijnig zijn zonde van mijn tijd!

Wtf :roflmao: laat die man gewoon even balen dat het mis gaat en ik geloof er echt niks van dat iemand nooit chagrijnig is! :|

13. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Het gaat er natuurlijk wel om waarom je chagrijnig wordt.
    Krijg je een torenhoge boete op je deurmat dan vind ik het niet raar dat je daar chagrijnig van wordt maar omdat je jetski niet goed werkt ( oftewel je kan het gewoon niet) of je rijdt een verkeerd straatje in tijdens je vakantie ( huwelijksreis) dan moet je je niet zo laten kennen. Ik vind mensen die snel boos en chagrijnig worden sws een enorme afknapper dus ik begrijp wel wat ze bedoelt.

14. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik vind haar zo enorm vervelend en aanstellerig.
    Ga gewoon als volwassen mensen bij elkaar zitten en vertel dat het niet heeft gewerkt, over en uit. Ook continue dat stemverheffen, man man wat een afknapper die vrouw. Ze kan beter haar mond maar houden.
    Sarath is niet mijn type, te soft etc maar die zal ook wel blij zijn dat die van haar af is ;)

Robijn89 en olleke vinden dit leuk.
  15. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Klinkt niet best, zal vast wel een kern van waarheid in zitten maar hoe het precies zit weet je natuurlijk nooit.
    Waar rook is is vuur.
    Ik gun haar echt wel een lieve en betrokken man.

16. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.687
    3.128
    113
    Vrouw
    Brabant
    Nou hij zei "he gadverdamme, rijden we verkeerd! Bah"
    Nounou poehpoeh :roflmao:
    Zo'n huwelijksreis met een vreemde en een cameraploeg op je snufferd. Dan kan zo'n niet werkende jetski toch net even die druppel zijn :p

Zxcvb vindt dit leuk.
  17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja en hij bleef er aardig in hangen en dat was ook al op die jetski, ik kan daar nooit zo goed tegen, ik zou er juist de slappe lach van krijgen en het alleen maar humor vinden
    Die camera's zou ik ook schijtziek van worden maar dat weet je als je met zoiets meedoet, Suzanne verkrampt helemaal, het zou me niks verbazen wanneer zij in het echt een veel vlotter en spontaner persoon is dan dat we nu van haar te zien krijgen.
    Ik zou me zo doodongelukkig voelen in die setting

Maryelle vindt dit leuk.
  18. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    bij Bastiaan en Suzanne vond ik ze eerst allebei heel gesloten. jaja. mooi weer, lekker he. nu heb ik bij suzanne wel echt het idee dat ze het probeert, maar bij hem.... ik weet het niet. ze kijken elkaar ook bijna niet aan. en de laatste dag, de dag dat Sebastiaan weer naar huis ging. aan zijn zweten dacht ik dat het in de zomer was, om ze vervolgens buiten kou te zien leiden.
    heel ongemakkelijk allemaal.

bij jeffrey en jerney. weet ik het ook niet hoor. het komt dit seizoen allemaal zo ongemakkelijk en gespeeld over.

19. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Jerney is duidelijk heel verliefd. Bij Jeffrey vraag ik het me af. Eerst moet de verliefdheid nog komen en na die 9.5 van Jerney voelt hij het ineens ook.

Jantine en Jeppe vind ik leuker samen dan ik in eerste instantie had verwacht. Ik denk alleen wel dat hij meer voelt momenteel dan zij en ik vraag me af of zij dat ook nog gaat voelen.

20. meisjemetdeparel

meisjemetdeparel Bekend lid

16 feb 2023
    594
    1.550
    93
    om vervolgens in de preview van volgende week te zien dat Anneke en Dirk "leuk contact" hebben samen. Uh....... wat??? :roflmao:

Deel Deze Pagina