MAFS SPOILERTOPIC

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Rozebeer, 18 jan 2024.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Dat idee had ik ook. Ik denk dat zij behoorlijk dominant is geweest en hij een heel gevoelig persoon die daardoor dichtgeklapt is.

2. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik denk dat Erik echt een narcist is. Hij wil zogenaamd doorgaan met het huwelijk. Gerben zegt te willen scheiden, geen emoties, niks, alleen een jammer. Ik vind dit enge mensen. Erik bedoel ik dan, Ik gun Gerben echt een fijne partner, hij is zo'n lieverd, ziet er goed uit en heeft geweldige humor.

Kim vind ik ook vervelend maar David is denk ik ook niet makkelijk.
    Heel sterk met woorden maar verder geen emotionele inhoud.
    Ik geloof echt dat hij heel vervelend kan zijn en ook niet zo'n leuke persoonlijkheid heeft.

3. hibiscusje

hibiscusje Fanatiek lid

31 mrt 2020
    2.225
    3.264
    113
    Vrouw

Ja ik snap je twijfels.
    Hetgeen waar mijn nekharen van overeind gaan staan is dat ze blijft roeptoeteren dat ze geen situaties wil benoemen of hem in kwaad daglicht wil zetten. Maar hij aangeeft dat ze het gewoon mag zeggen. En vervolgens lucht hij zijn hart en dan komt ze ineens met een heel hard subjectief statement :hij is helemaal niet zo'n lieve man.

Kijk ik snap tv en stukjes en 1% van de situatie bla bla bla.
    Maar als je t mij vraagt is hij zoiezo beter af.
    Ze is in haar woorden erg sterk en probeert zo gewoon te manipuleren. Maar neemt vervolgens de gevoelens van een ander niet serieus, en probeert zr direct te ontkrachten. Dat is niet oké.

Maryelle vindt dit leuk.
  4. Robijn89

Robijn89 VIP lid

1 feb 2015
    8.120
    5.038
    113
    Vrouw
    Ik denk dat Kim vrij dominant is en dat David zich vervolgens zo in een hoekje gedreven voelt dat hij van zich af gaat bijten.

Hoe dan ook, totaal geen goede match.

Mammavantwee en Taiga vinden dit leuk.
  5. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Ik vond het echt niet ok hoe hij zich liet gaan over haar op de neeerlnadse tv. Houd de eer aan jezelf en om haar zo af te fikke n. Ik vind het schandalig en niet chique.
    Kim’s speech vond ik daarentegen erg respectvol en netjes

6. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Jammer dat het seizoen is afgelopen. En jammer dat er maar 1 stel het heeft gered.

7. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.183
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ja dat zegt al zoveel, dat je iemand openbaar en voor tv zo te kakken zet. Hij is sterk met woorden maar voor de rest weinig inhoud. Hij zal vast heel slim zijn maar daar redt je het niet mee in een relatie.

8. Taiga

Taiga Fanatiek lid

28 apr 2019
    1.418
    2.198
    113
    Dit gevoel had ik ook, zeker bij de koppelsweekend.

9. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    Ik las nu een bericht van Jeffrey dat door alle stress rond het programma hij het aan zijn hart heeft.....

Ik snap nooit zo goed dat mensen met zo 'n programma mee doen en dan verbaasd zijn dat mensen een mening over hun hebben. Dat is part off the job als je eraan mee doet. Dat weet je van te voren toch.

Het lijkt mij super leuk zo 'n programma maar ik zit niet op iedereen zijn mening te wachten dus ik doe niet mee. Ik vind het raar dat mensen daar dan over klagen.

10. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.009
    14.670
    113
    Vrouw
    Hmm dit vind ik een beetje de omgekeerde wereld.
    Je bedoeld het denk ik niet zo, maar op mij komt dit over als: jij hebt nu hartproblemen door de stress? Eigen schuld, had je maar niet aan zo'n programma mee moeten doen.

Nee, mensen moeten eens leren hun fatsoen gebruiken. Tuurlijk heb ik ook een mening over bepaalde deelnemers, maar dat hoeft toch niet snoeihard in de sociale media verkondigd te worden?

Robijn89 vindt dit leuk.
  11. vlindermoeder

vlindermoeder Fanatiek lid

30 mrt 2009
    2.593
    1.051
    113
    Hier
    kijk natuurlijk is het vervellend voor hem dat hij een ontstoken hart klep heeft, maar in het algemeen vind ik het een beetje gezeur van mensen die het publiek opzoeken. en dan vervolgens gaan zeuren dat iedereen een mening heeft. dat weet je, dat is bekent.
    terug in de tijd. een jim en jamai konden zeg, goh al die aandacht had ik niet verwacht, maar tegenwoordig is het het risico van het vak.
    een slager zeurt toch ook niet dat die met vlees werkt.

en wat anders maar een gorden die steeds weg gaat omdat iedereen reageert, maar steeds terug komt. ik snap het gewoon niet.

12. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Iedereen mag een mening hebben, maar die wel op een fatsoenlijke manier formulieren. Nu knalt iedereen zo maar een reactie neer, er zijn ook gewoon grenzen. Het respect is ver te zoeken.

Zxcvb vindt dit leuk.
  13. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    Ik denk dat Kim de narcist is…
    De manipulaties en gaslighting zijn zo herkenbaar, en de twee gezichten heeft zij sowieso zelf. Dat weet ze ook en ze weet ook dat het slim is om dat bij de ander neer te leggen. Hele nare vrouw, vermoed ik…

Maryelle vindt dit leuk.
  14. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.264
    25.723
    113
    En zei Jeppe nou eigenlijk ‘you complete me’ uit Jerry Maguire, maar dan in het Nederlands :roflmao:

Deel Deze Pagina