Toevallig net begonnen met onze oudste met Modern Family. Ze vindt het heel leuk. Weet niet of je zoiets bedoelt?
Hier vind ze Frank Visser doet uitspraak erg leuk. Oók programma’s zoals Steenrijk Straatarm, Kinderen kopen een huis, Kopen zonder kijken, Je huis op orde vind ze leuk. En MindFck vind ze ook heel leuk.
Niet alleen NPO, maar Kamp van Koningsbrugge, No way back, Make up your mind, wie is de mol, dat soort dingen kijken we samen en wat hierboven al genoemd is. En de mijne wil graag alles kijken over ziekenhuizen, ongelukken, ambulance die gevolgd wordt etc, geen ER ofzo maar juist het echte
Young Sheldon misschien? (niet op de NPO uiteraard). En er is een nieuw programma/show dat Earth Challenge heet, meen op NPO Zapp (3).
Afhankelijk van hoe eng je dat vindt, maar wij kijken met onze zoons naar The X-files en ze zijn allebei verslaafd. Friends of Gilmore Girls zijn voor een meisje van 12 denk ik ook wel leuk.
De regels van Floor, vind ik zelf ook grappig. Brugklas, Last family standing (als dat weer komt) en verder keken ze vanalles op die leeftijd van andere zenders wat mij vaak niet interesseerde. Programma’s waarbij mensen zo’n obstakelparcours af moesten leggen, Young Sheldon enz.
Mijn 12 jarige vind alles met politie leuk. Ewout is wel zijn favoriet. We wachten nu op een nieuw seizoen. We kijken nu de serie moordvrouw en overtreders.
Faker op npo kijken wij regelmatig met het gezin (maar kan zijn dat dat nu weer even klaar is) op zaterdag voor het blok (quiz) Brugklas heeft mijn dochter ook gekeken
mijn kinderen vinden programma's zoals project rembrandt, wie is de mol, mindfuck, heel holland bakt altijd leuk om te kijken. verder eigenlijk alles van zapp, zoals earth challenge, enkelte verweggistan, klaas kan alles, last familiy standing, rachel valt binnen etc. zelf lig ik altijd helemaal dubbel om de regels van floor....
Wij kijken programma zoals wie is de mol, masker sinterklaas, zappen programma's. Mijn brugklasser wil Brugklas kijken, dat kijk ik dan mee. Regels van Floor. Klaas kan alles. Het echte leven in de dierentuin.
Hier vinden ze allemaal de faker en enkeltje Verweggistan leuk , ook hebben we de afleveringen van nieuwe baasjes terug gekeken .