mafste actie van je kind?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Natasja2, 21 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    aah dat doet Alyssa dus ook sinds vorige week..

Met klanken lijkt op komt een muisje aangelopen....en dan als ze op de plaats is .....zelf keihard gillen en lachen hahahaha :D

Verdere rare dingen....Als ik nee zeg...dan steekt ze haar vinger omhoog...en komt er zoiets uit als Pas op he! hihi....ze weet het wel!

2. anno1977

anno1977 Actief lid

27 apr 2008
    171
    0
    0

Geweldig!! Ik zou ook echt niet meer bijkomen van het lachen!!!!

3. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

23 sep 2007
    3.211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    De mafste actie van Jesse, vorige week heeft hij in een kerstbal gehapt!
    Ik stond erbij in de huiskamer, was even met m'n rug naar hem toe aan het babbelen met manlief.
    Jesse heeft een stoel bij de kerstboom geschoven en heeft zo'n goudkleurige ijspegel uit de boom gegrist en erin gehapt.
    Allemaal glas in z'n mondje!
    M'n man heeft hem z'n bekje goed opengehouden en ik heb stuk voor stuk alle stukjes eruit geprutst. Het leek net of Jesse begreep dat het ernstig was, want hij bleef heel rustig staan.
    Poeh, wat een schrik. Gelukkig heeft hij niets doorgeslikt.
    Voor de zekerheid heb ik nog een paar dagen zijn poepluiers geïnspecteerd, maar er was gelukkig geen goud wat er blonk!

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn zoon eet de rauwe boontjes uit de pan als ik ze klaar maak. Gekookt lust hij ze niet....;)

@ Kisbaba, ieieieie! wat eng! Mijn dochter viel vorige week in een glazen vaas, overal glas en ze had 1 klein schrammetje op haar voorhoofd. Ik ben nu serieus wel 10 jaar ouder!

5. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Mijn dochter is superdol op zichzelf.:D
    Zodra ze zichzelf in de spiegel zit is het lachen,gieren brullen. En ons kusjes geven ho maar, maar zichzelf in de spiegel...
    Ze likt hem helemaal af!

6. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    WHAHAHA lig hier dubbel:D HAHA
    Zoeits doet mijn zoontje ook...de wijsneus zegt dan :"met billen bij mama staan" , gooit zijn billen naar achteren richting mij dus en gaat een beetje voorover gebukt staan en laat me er dan toch een....:D
    Stond er helemaal verbaasd van waar ie dit nou weer geleer dheeft...
    Maar lag wel in een deuk hihihihihihi (niet echt verantwoord hihi maar kon me lach echt niet inhouden)

7. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.241
    7.283
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha hier ook! In de supermarkt wil ze ook altijd een boontje hebben.... maar gekookt vind ze het maar niets! Nu krijgt ze dus wel eens rauwe sperzieboon als tussendoortje, omdat ze haar groente 's avonds sowieso niet erg goed eet.

En nu weet ik weer waarom wij toch nog kunststof ballen in de boom hebben ;). Eva kijkt er helemaal niet naar om, maar het zal je maar gebeuren! Mafkees! ;)

En Eva houdt ook niet van sausjes, pasta eet ze altijd droog, heel soms met een beetje tomatenketchup (maar dat stelt ook niets voor).

Helemaal leuk die acties van dat ronddraaien en overal tegenaan botsen en dat van zichzelf zoeken! Kinderen zijn echt zo grappig!
    Dat van die ballon hadden we gisteren, dat ding knalt en Eva kijkt heel verbaasd en loopt naar de prullenbak om 'm weg te gooien. Wat nou huilen?

Ze zingt trouwens vaak zelf slaap Eva slaap. Dan houdt ze haar ogen stijf dicht en gaat zingen. Als ze dan klaar is met zingen gaat ze snurken en daarna zichzelf kietelen en dan doet ze haar ogen open en zegt: wakker!
    En we knuffelen heel vaak, vooral voordat ik haar in bed leg. Ze gaat dan vaak aaien met haar handje op mijn rug (zoals we ook wel bij haar doen om haar te troosten) en dan kijkt ze over mijn schouder naar beneden en zegt: rug. En dan gaat ze weer bij me liggen en gaat m'n rug weer aaien.

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nou ze had me net toch een actie!

We lopen door de supermarkt op de groentenafdeling. Sasha zit voorin het karretje. Ineens huilen joh! Kijken we, zit ze met d'r vinger vast in een gaatje van zo'n doosje aardbeien. En gewoon niet meer los te krijgen! Zij huilen, ik ook zowat, van het lachen! Piste zowat in mijn broek.

9. Linda86

Linda86 VIP lid

Hahaha, geweldig allemaal.

Milan is ook echt een mafkees!

Altijd als ik naar de wc ga, wil meneer mee. En dan gaat 'ie met een stukje wc-papier in z'n hand staan wachten. Dat geeft 'ie dan aan mij, en dan "rent" ie naar de achterkant om door te trekken. En daarna gaat 'ie ook nog met de wc-borstel door de wc heen (ook gewoon na 't plassen). Echt heel raar, ik heb 'm dat nooit voorgedaan.
    Sowieso helpt 'ie me met allemaal huishoudelijk dingen. Hij laadt ook altijd de wasmachine vol (vaak met schone was, maargoed, 't is lief bedoeld!).

En als er iemand bij ons op visite is geweest, moet diegene bij het naar huis gaan altijd even door de brievenbus heen Milan onder z'n voetjes kietelen. Dan issie allemaal aan 't gillen en aan 't lachen en draaien, alsof het heel erg kietelt, maar vaak heeft 'ie dan gewoon z'n schoentjes aan ;).

En als ie geen honger meer heeft, maar er zit nog wel eten in z'n bakje, zet 'ie dat bakje op z'n kop op z'n hoofd en dan gaat 'ie naar ons zitten kijken alsof er helemaal niks aan de hand is.

En hij jat ook altijd even van mijn bord als ik even de andere kant op kijk en als ik dan naar hem kijk, kijkt hij snel de andere kant op en dan gaat 'ie stiekem lachen. Alsof wij dat niet door hebben ;).

10. wendyp

wendyp Niet meer actief

Haha, wat grappig. Sasha moet dus ook altijd mee naar de wc. Plukt een stukje wc papier en houdt het dan tegen me neus en dan zit ze zelf te snuiten, omdat ik dat ook moet doen.

Ja afwasmachine, ben je hem met vuile vaat aan het inruimen, ruimt zij hem net zo hard weer uit.

11. Linda86

Linda86 VIP lid

Haha, wat toevallig weer! Dan van die vaatwasmachine doet Milan ook. Alleen hij zet 't dan ook in de kasten, niet zo handig, tussen de schone vaat. Hij helpt mij ook altijd als de vaatwasser wél schoon is, maar hij ziet 't verschil tussen vuil en schoon dus nog niet zo. Gekke kindjes hebben wij toch!

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ja precies... Nou zeg ik trouwens een pluk van wcpapier..... Maar dat is omdat ik het zelf afscheur....

Als ik dat niet doe, zoals laatst.... kan ik een spoor wcpapier volgen door heel mijn huis heen en weet ik precies waar Sasha is.

13. Linda86

Linda86 VIP lid

:D:D

14. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik bedenk me trouwens net nog een gekke actie van Milan.

Hij heeft sinds kort een eigen tafeltje met 2 stoeltjes en daar wil 'ie 's ochtends altijd met mij aan ontbijten. Nu had 'ie vorige week maandag een sneetje krentenbrood gekregen.

Afgelopen vrijdag hadden we weer krentenbrood, maar toen zat ik aan de grote tafel en kwam 'ie bij mij op schoot zitten. Zijn sneetje lag nog op zijn tafeltje, maar toen wilde meneer aan mijn brood beginnen. Dus ik zei: "dat is mama's broodje, waar is jouw broodje?" Loopt 'ie naar z'n speelgoedkeukentje, haalt 'ie daar een speelgoedpannetje uit, met daarin een sneetje krentenbrood, helemaal uitgedroogd en de eerste schimmel stond er al op. Had 'ie dat blijkbaar die maandag daarvoor in z'n keukentje gestopt. Gekkie! Hij zei nog wel: "bah" en ging 't toen in de prullenbak gooien, om vervolgens alsnog mijn broodje op te eten.

15. wendyp

wendyp Niet meer actief

Wat trouwens ook een rare actie is van Sasha: Als ze hello kitty ziet, word ze helemaal leip, roept dan ook kitty, kitty.

Vraag me niet waarom ze het doet, maar zichzelf noemt ze ook kitty! In de spiegel, foto of filmpje! Heel apart.

16. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Die van mij wil regelmatig mijn tepel uit haar zusje's mond halen, om zelf te drinken.... Te bijdehand.

En net als Sasha van Wendy móet ze altijd aan die wc-rol trekken, om gek van te worden! Ik kan nooit rustig naar de wc.

17. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Een tijdje geleden hoorde ik haar een paar minuten niet. Zat ze stiekem in de gang alle kerstomaatjes op te eten!

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Nu je dit zo zegt Yake, komt er bij mij ook iets omhoog.

Sasha moet! gewoon altijd als ze aan de borst ligt, in mijn andere tepel knijpen! Gek word ik ervan. Ze peutert dat kleine handje in mn shirt/trui/blouse en gaat dan knijpen. Heel irritant! Als ik haar handje weghaal, begint ze me toch te mokken! (maar ze mag er sowieso niet aanzitten, word er helemaal kriegel van!)

19. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Of als ze niet wil slapen dan blijft ze kusjes uitdelen. 'Camila, ga liggen en ga slapen!!!!!'

20. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ahhh dat is wel schattig!

Deel Deze Pagina