Campingbedje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Jubbos, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Hoi,

Weet er iemand of er campinfbedjes bestaan met een UV beschermer oid?
    Wil het campingbedje buiten kunnen zetten op ons balkon, ik kan hem nu nergens in laten slapen dus we zitten "verplicht" binnen.
    Wandelwagen staat benenden en is geen doen om deze 3 trappen op te sjouwen.

Via google kan ik nisk vinden, iemand ideeen of een ander idee?

Groetjes,

Mamalous

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Gewoon een laken of pareo of dekentje overheen leggen. Of een parasol erboven zetten? Er zitten neem ik aan zijkanten van gaas in?

3. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    De tentjes van Deryan zijn met 50% UV bescherming... Wel een hele uitgave, maar ik vind het ideaal om mee te nemen en op te zetten. Zie link: ..::DERYAN.NL::..

Overigens zijn ze in verschillende winkels goedkoper dan op de eigen website... Wij hebben hem vorig jaar gekocht bij de wit in Schijndel voor 80 euro.

Edit: Hihihi, de link ziet er een beetje vreemd uit maar hij doet het wel...

4. kahrin

kahrin Fanatiek lid

8 sep 2008
    1.020
    0
    0
    Bij Van Asten zag ik er nu een in de aanbieding voor €30,- (zit geen matrasje bij).
    Ik zelf heb vorige keer de Travel Cot Deluxe (baby versie) voor € 50,- gekocht bij Hallfords (kan je volgens mij ook online bestellen).

Het is sowieso een makkelijk ding, een campingbedje in een super kleine tas........ je kan 'm dus altijd met gemak meenemen.

Deel Deze Pagina