Mag baby al in Maxi Cosi Tobi

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Beertje09, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soovi

soovi Fanatiek lid

1 nov 2007
    2.465
    582
    113
    Wat raar dat je geen stoel kon vinden die zowel tegen de rijrichting in als met de rijrichting mee geplaatst kan worden. Wij hadden een maxi cosi toby maar die staat in de auto van mijn ex-vriend. En ik heb zelf geen auto maar rij regelmatig in de 2e auto van mijn ouders en nu heb ik daarvoor een autostoeltje gekocht en deze was helemaal niet duur en kan ook op beide manieren geplaatst worden. Bij babypark bestelt, bevalt eigenlijk beter dan de toby.

2. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    @beertje: lees ff mee. Hoe is het tot nu toe gegaan in de mc? nog problemen gehad? Of is dat de reden dat je uitkijkt naar de tobi? Hier gaat het wel iets beter met afleiding huilt ze stukken minder :)

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    met 4 maandjes zijn ze daar echt nog de klein voor. Te slap nog in de rug en nek.

Dean is met 13 maanden over gegaan.. hij woog nog net geen 9 kilo toen maar kwam kwa lengte echt tegen de max.

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier ook een twijfel geval. Dochter heeft qua lengte nog wel een stukje maar ze is inmiddels 10 kilo bijna en dit word voor mij toch wel erg zwaar. Bovendien zweet ze zich rot in de MC en voor de priori hebben we zomerhoesen in huis. Ze kan goed zelfstandiug gaan zitten dus daar ligt het niet aan.

Deel Deze Pagina