Pijn na inwending onderzoek

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by SannevH, Jul 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SannevH

SannevH Actief lid

May 1, 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Even hier mijn vraag stellen voor ik het ziekenhuis bel...
    Ik heb gisteren een inwendige echo en uitstrijkje gehad en dat verliep niet helemaal soepel. Tijdens de echo kon de gynaecoloog mijn eierstokken niet goed vinden en hij heeft behoorlijk hard tegen mijn baarmoeder aan zitten duwen.
    En nu, 24 uur later heb ik nog steeds aanzienlijke pijn, zowel aan mijn baarmoeder als iets links daarvan. Het is een soort menstruatiepijn, maar dan scherper...

Is dit normaal? En hoe lang kan dat duren?

En nog een heel andere vraag: maandag had ik mijn eisprong en mijn man en ik hebben de dagen er rondom goed geklust. Nu had ik dus gisteren (donderdag) dat onderzoek en uitstrijkje. Is er toch een mogelijkheid dat er bevruchting en innesteling plaats vindt nu? Of is die kans verkeken door het onderzoek?

2. Evelien

Evelien Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    1,874
    0
    0
    Hoi,

Het is niet raar dat het nog pijnlijk is. Dit kan zeker nog wel een paar dagen duren. het is een gevoelige omgeving, sterk doorbloed en veel zenuwen. maak je geen zorgen. Ook voor de bevruchting/ innesteling kan dit onderzoek geen kwaad. Hopelijk is het het gelukt!

Groetjes Evelien

3. SannevH

SannevH Actief lid

May 1, 2005
    443
    0
    0
    Tilburg
    Bedankt voor de snelle reactie, erg fijn!

Share This Page