raar toch? Ik ben 12,5 week zwanger en heb hier nog nooit last van gehad. Nu las ik net ergens een verhaal van iemand die misselijk werd toen het mis gegaan was. Nu ben ik hier ook bang voor. Kan dit? Of kan het ook dat je pas 12 weken 's morgens moet overgeven?
ik denk als je misselijk bent en een keer gespeugd hebt dat je je echt geen zorgen hoeft te maken hoor. misselijkheid hoord bij de zwangerschap en de een heeft er eerder last van als de ander.
Bij mij is de misselijkheid gebleven na die 12 weken. Wat de meeste vrouwen hebben in de eerste 3 maanden moe etc kwam bij mij daarna pas . Het kan dus goed zijn dat jij het ook later krijgt ipv uit het boekje ervoor. Maak je niet te druk hoor . xxx jet
De 1e drie maanden had ik ook weinig klachten en het lijkt alsof ik ze inderdaad nu allemaal krijg. Ik moet me ook niet zoveel zorgen maken. Maar ja, dan lees je weer zo'n verhaal.
@ Indy25 -> mijn misselijkheid begon ook pas bij de 12 weken... Heb daarna iets van 4 weken er last van gehad! Gelukkig niet elke dag misselijk geweest, maar heb toch menig keren boven de wc gehangen het 's ochtends! Dus maak je maar niet te druk!