Spannend hè! Hier is 't ook weer bijna zover. Ik geef zoonlief ook nog bv, maar dat is toch anders dan zo'n inieminie baby aan de borst. Ben heel benieuwd hoe 't allemaal gaat en of ze ook meteen zo goed drinkt als Milan.
Oh nou dat scheelt weer dan. Linda, jouw boobies zijn nog warm gedraaid, hahaha! Ben benieuwd wat Milan ervan gaat vinden als er ineens heel andere melk uit komt!
idd linda ben benieuwd wat hij ervan zal gaan vinden... Hier vondt ik het wel fijn om even een pauze te hebben tussendoor...respect hoor zolang bv geven en zwanger zijn!!
Ben heel benieuwd hoe het bij jullie zal gaan meiden, ik ga het even volgen! Ik heb er ook alweer zin in, maar moet nog ongeveer een halfjaartje wachten, haha. Zoonlief was ook echt een natuurtalent, vanaf moment 1 goed gehapt en nooit kloven oid gehad. Uiteindelijk 14 mnd gevoed. Ik hoop dat het bij nr 2 ook allemaal zo van een leien dakje gaat.
@Mg ja spannend he.....ik ben eens beneiuwd hoor...dat eerste moment straks weer dat lijkt me heerlijk. Dochter was er vanzelf naartoe gekropen na de bevalling dat was pas bijzonder...