Hoi meiden ik weet nu 3 dagen dat ik zwanger ben supper gaaf maar nu vraag ik me af hoelang ? ik had na het stoppen met de pil (4 maanden ) geleden een cyclus van ongeveer 49 dagen mijn eerste dag van me laatste onge was 07-01-09 en teste op dag28 negatief ( 04-02-09 ) en dag 31 positief goed positief ( 07-02-09 ) ik heb nu al last van bandenpijn en ochtend misselijkheid aders op de borsten en zere borsten ik denk zelf heel misschien dat die onge van 7 januarie een inesteling was ik weet niet meer hoe die onge was. maar hoe zou ik dan een negatiefe test kunnen hebben ik weet het niet weet iemand hoelang ik zwanger ben ik kan het op internet ook niet goed uitrekenen omdat ze uitgaan van een cyclus van 28 dagen wie kan me helpen ! : : bedankt
Ik zou denken dat je ongeveer 14 dagen voor je positieve test hebt geovuleerd (24 januari) ongeveer. Dan zou je dus vanaf 10 januari kunnen rekenen. Een lange cyclus is lastig rekenen maar een test wordt (uitzonderingen daargelaten) positief zo'n twee weken na de eisprong. Dan zou je nu op 4 weken en 3 dagen zitten. Een echo kan duidelijkheid geven. Gefeliciteerd in ieder geval!
hallo ten eerste van harte gefeliciteerd met je zwangerschap op www.9maand.com kun je het berekenen met een cycles van ong 49 dagen zou je nu een week zwanger zijn dus dat klopt niet egt met je kwaaltjes denk dat je een week of 6 ben en met een cycles van 30 dagen ben je 4 weken en 4 dagen denk dat je beter daar vanuit kan gaan ongeveer maar wil je het zeker weten vraag de verloskundige om een echo te maken om te kijkeb hoever je daadwerkelijk bent dan heb je zekerheid