Zo snel?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Oedjoebadja, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Oedjoebadja

    24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    Ik weet niet meer wat ik voelen moet na 11 jaar aan de pil! Ik heb als ik mijn oude cyclus (uit mijn agenda's) geklust op het moment van de ovulatie. Dat is inmiddels 9 dagen geleden. Ik heb in de dagen na het klussen een wat zeurderige pijn gehad in mijn onderbuik. Nu werd ik vanochtend wakker met een wat misselijk gevoel en hele warme borsten en gevoelige tepels. Ook ben ik de enige in huis die de orchideen vind stinken! Echt vaag allemaal.
    Ik weet dat het gissen is, maar zou het kunnen? Zo snel zwanger worden en ook ook zo snel verschijnselen hebben of hou ik mijzelf voor de gek?
    Wie kan me met wat tips de komende 6 dagen door helpen!

    Gr Oedje
     
  2. Het zou natuurlijk kunnen, maar onthoud dat het ontpillen kan zijn en dat er meer mensen zijn die richting hun NOD zwangerschapsklachten kunnen krijgen.
    Helaas zit er echt niks anders op dan afwachten!

    Succes met zwanger worden!
     
  3. rebbel

    rebbel VIP lid

    2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    het zou kunnen, maar kan idd ook ontpillen zijn!
    ik duim voor je!:D

    groetjes rebbel
     
  4. Lilya

    Lilya Fanatiek lid

    13 jul 2007
    1.135
    0
    0
    De eerste maand na de pil had ik dezelfde symptomen als nu, toen was het ontpillen, nu is het zwangerschap.. Mijn dokter zei toen zelf dat veel vrouwen het ontpillen aanzien als zwangerschap, juist omdat veel symptomen gelijk zijn...
     
  5. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik heb ook een paar verschijnselen hoor...en ben ook pas gestopt..volgens mij liggen wij bijna zelfde aan elkaar Oedje, kan ook over 6 dg testen als mijn ong. uitblijft, maar idd kan best ontpillen zijn, maar kan ook zwanger betekenen, moet je kijken hoeveel meiden hier zwnager zijn geraakt in 1 maand tijd ;)

    Ik word idd eigelijk wel gek van het denken...of...óf..Bah..hoop dat mijn duiveltjes op de juiste tijd komen..volgende week..dat onzekere maak me gek :rolleyes:
     
  6. H25

    H25 Fanatiek lid

    25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Hoi,
    Afgelopen cyclus was ik ook net van de pil af. Ik had ook heel veel zwangerschapssympyomen maar uiteindelijk was het ontpillen. Maar ja je weet maar nooit natuurlijk.
    Groetjes H25
     
  7. Katje2

    Katje2 Actief lid

    20 jul 2007
    312
    2
    0
    medisch management assistant
    Aalst
    Hallo meisjes,

    Ik zit ook met het probleem dat ik al een week voor mijn NOD allerlei symptomen heb, buikpijn, gevoelige borsten en tepels met steken, zweten, soms wat misselijk, chagrijnig lopen, dit komt dus ook overeen met eerste zwangerschapsverschijnselen, t is dus altijd wachten tot ik mijn regels krijg of niet, is dus heeel frustrerend. Hormonen kunnen vrouwen toch nogal wat aandoen hé.
    In ieder geval, veel succes, en hopelijk zijn het bij jou wel zwangerschapsverschijnselen!

    groetjes
     
  8. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Het is voor mij ook de eerste ronde en ben dus ook mijn eerste maand zonder pil.
    Heb precies dezelfde klachten en heb ook zoiets van: ik moet mezelf niet gek maken.
    Voel echt van alles.
    En inderdaad de dingen die jij ook zegt.


    Hopen dat we het allemaal goed voelen en dat het geen ontpillen is.
    Dat we snel zwanger zijn.
    Maar nog even wachten.

    Als jullie :evil: uitblijft wanneer gaan jullie dan testen?
    Of wachten jullie dat niet eens af?
     
  9. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0
    ook dit is mijn eerste maand...
    ik heb echter helemaal geen last van ontpillingsverschijnselen...
    ik ben benieuwd hoe lang het duurt voordat we allemaal zwanger zijn...

    misschien kunnen we deze topic gebruiken om een beetje bij te kletsen en elkaar op de hoogte te houden...

    dus alle meiden is dit jullie eerste ontpillinsmaand? kom er gezellig bij!
     
  10. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0
     
  11. Oedjoebadja

    24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    @droppie123
    Nee ik ga echt niet wachten tot ik echt mega overtijd ben dat kan ik niet aan! Veelste spannend. Ik ga als ik dinsdag nog niet ongi ben testen, dan is mijn man jarig. ik vond het wel een leuk verjaardagskado als het echt zo is. :)
    @esther7 lijkt me een supergoed idee. Dan kunnen we lekker bijklesten over alle rarenhormoon verschijnselen.

    Echt erg maar ik moest vanavond op mijn werk zeggen dat ik mogelijkzwanger was! Ik ben IC verpleegkundige en daar komt wel eens een virusje was niet goed is voor een baby! Nou nam ik een baby op die CMV heeft en dat wil je niet hebben als zwangere! Nou toen kwamen de verhalen al! Wat snel zo na je trouwen enz enz. Jak! Ik had nog graag even voor mijzelf hebben gehouden.

    Gr Oedje
     
  12. regi

    regi Fanatiek lid

    23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    ja dat lijkt me niks oedje, om iets te vertellen
    wat helemaal nog niet zeker is!
    ik hoop natuurlijk voor je van wel!
    nog ff volhouden ! ;)
     
  13. Droppie123

    Droppie123 Bekend lid

    12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    esther 7 ja we lopen inderdaad precies gelijk.
    Nu hopen dat dat 9 maanden zo blijft :D
    Wanneer ga jij testen als de :evil: niet komt?

    Oedjoebadja het lijkt me inderdaad niks om het te moeten vertellen als je het zelf nog niet eens zeker weet.
    Succes en we horen wel hoe het is gegaan he.


    Je hoort hier inderdaad dat er veel gelijk de eerste ronde raak hebben, maar je ziet er ook heeeeeel veel die echt al lang bezig zijn.
    Als je dat dan ziet dan heb je echt zo iets van: het zal wel niet deze eerste maand.
    Maar we hopen natuurlijk van wel :D
     
  14. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0
    ik weet niet zo goed wat mijn cyclus nu is omdat ik net ben gestopt met anticonceptie..
    wanneer kan je een eisprong verwachten?
    wanneer is je nod?

    de laatste menstruatie was immers nep door de anticonceptie..

    ik vraag me af of je dan ook de eerste dag van je laatste menstruatie aan moet houden om een eisprong te berekenen.

    kan je ook al een paar dagen na die laatste (nep)ongi een eisprong hebben?


    lastig..... ik wacht wel af tot 30 dagen en wie weet krijg ik ook wel symptomen...

    toen ik stopte dacht ik we wachten wel af het kan best maanden duren..
    maar nu in ronde 1 ben ik het wachten al zat erg he?

    ik vind het gewoon zo spannend om ooit die posi test in handen te hebben...

    meiden succes allemaal..

    we houden elkaar op de hoogte..
     
  15. Oedjoebadja

    24 jul 2007
    32
    0
    0
    Groningen
    @ Esther 7
    Ik zit met dat zelfde probleem, ik ben maar van mijn oude cylcus uit gegaan. Ik kreeg toen een tip om te kijken naar mijn afscheiding, dit lijkt op rauw eiwit waar je slierten van kan trekken. Dit is rond de ovulatie en maakt de baarmoeder toegankelijk voor het klussen. Dit kwam bij mij haast overeen met mijn oude cyclus, maar ik wacht af of mijn lichaam een loopje met me neemt!

    Gr Oedje
     
  16. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0
    @ oedje

    ik ben blij een lotgenoot te hebben gevonden ;) hihi.

    bedankt voor de tip.

    ik heb wel nu af en toe steekjes in mijn (.)(.)
    dat had ik hiervoor nooit..

    maarja zegt niks kan ook ontpillen zijn...

    tot later dan maar.
     
  17. esther 7

    esther 7 Bekend lid

    18 jan 2007
    628
    0
    0
    @ oedje

    het lijkt me trouwens niks om nu al te moeten vertellen dat je misschien zwanger bent..

    ik kan me helemaal voorstellen dat je dat liever nog even voor je had gehouden..

    groetjes
     
  18. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik sluit me hier aan..zit ook in de eerste ronde...

    Voel me niet echt heel zwanger, ben heb wel een paar symtomen...zere borsten, groter, grotere tepelhof, blauwe aders op tepels en borsten....steeds steekjes in de buikstreek?
    hahaha zeg wel voel me niet echt zwanger, maar ik weet helemaal niet hoe je je voelt als je wél zwanger bent :)

    hoop het, dat onze menstruatie gewoon uitblijft....en dat dat betekend zwangerschap...en niet een onregelmatige cyclus :(

    weet je: ik kan me voorstellen dat je misselijk, hoofdpijn ect word van het ontpillen, maar dat je borsten ze erg veranderen vind ik heel gek, en lijkt me raar dat dat bij het ontpillen hoort....jah weet niet, zo'n gevoel heb ik ;)
     
  19. Elvier

    Elvier Lid

    21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Hallo dames!

    Ik denk dat ik hier ook mee kom kletsen, al ben ik niet aan het ontpillen maar aan het ontspiralen ;)

    Officieel is dit mijn eerste maand zonder spiraal, maar volgens mij is mn cyclus wat opgeschoven en ben ik ruim een week na het verwijderen aan een nieuwe cyclus begonnen. Zou inhouden dat mn NOD over een dag of negen is...

    Al die verschijnselen, zijn herkenbaar! En ik weet uit ervaring dat ze ook allemaal er kunnen zijn, zonder daadwerkelijk zwanger te zijn! Hoe vervelend dat je lijf zo met je aan de haal kan gaan zeg! :(

    Ik weet zo gauw even niet meer wie het vroeg, maar ik wist gewoon dat ik zwanger was, ruim voor het testen! Dat kan dus wel! ;) Maaruh... neemt niet weg dat ik mezelf nu weer helemaal niet vertrouw en mezelf net zo gek maak als bij de eerste hihi

    Groetjes!
     
  20. Elvier

    Elvier Lid

    21 jun 2006
    66
    0
    0
    Capelle aan den IJssel
    Owhh, das suf zeg! Het was gewoon Bianca die als laatst had gereageerd, beetje errug suf hihi
     

Deel Deze Pagina