Mijn teennagels worden zwart?

Discussion in 'Gezondheid' started by Ecosa, Sep 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Echt zoiets vreemds, viel me al een paar dagen op dat mijn teennagels wat donkerder werden, maar als ik ze in het licht houdt, zie ik een zwarte gloed over ze heen. Mijn grote tenen helemaal en mijn andere tenen aan de punten, zeg maar. Zo weird. Ik heb helemaal nergens last van, geen warme/koude voeten, geen dood gevoel, geen pijn bij druk ofzo.
    Ik denk dat ik de huisarts maar eens even ga bellen. Iemand herkenning?

2. Choco

Choco Fanatiek lid

Oct 30, 2006
    1,186
    0
    0
    Friesland
    Als iets zwart wordt betekend dat vaak afsterfing. Bel de huisarts maar voor de zekerheid.

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Heb je sokken of schoenen o.i.d. die aflaten ? Anders heb ik geen idee.

4. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Huisarts niet te bereiken..

Nou, die sokken dacht ik ook aan, maar nee dat is het niet.. Kan op internet ook niets vinden. Vast niet ernstigs. Morgen maar weer de ha proberen.

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Nou laat je het nog even weten als je er wel uit bent ?
    Gek verschijnsel.

6. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Zelf ben ik pedicure, maar het klinkt wel vaag. Soms zie je het inderdaad wel als mensen sokken hebben of nieuwe schoenen die afgeven. Zwart kan ook wel afsterven betekenen, maar dat komt zelden voor hoor en dan vaak niet alle tenen tegelijk, dus dat lijkt me niet. Maar goed, ik zou het toch maar aan de huisarts laten zien voor de zekerheid. Laat je nog even weten wat er uit komt, ben wel benieuwd?

7. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    En..al contact gehad met de huisarts? Ben wel benieuwd eigenlijk..

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

klinkt niet echt positief als ik het zo lees! wel je Ha bellen hoor!

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

10. wendy80

wendy80 Bekend lid

Jun 21, 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Ik ben ook wel benieuwd hoe het hier
    nu is.Laat je het weten?

liefs Wendy

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Dames! Dankjulliewel voor al jullie reacties!

IK ben echt zoooo stom, ik heb nog steeds niet gebeld naar de huisarts! Als er iets met Elena is hang ik gelijk aan de tel, maar mezelf.. Het zwarte is al iets minder geworden, maar goed ik moet het wel laten zien.
    Ik heb er met mijn ma over gehad en het schijnt dat ik het toen ik heel klein was ook een keer heb gehad. Toen ben ik behandeld door mijn kindercardioloog (ik ben geboren met een hartafwijking) maar wat ze toen heeft gedaan, weet mijn moeder niet meer. Het schijnt toen wel iets geweest te zijn met mijn bloedsomloop.

Anyway, ik ga bellen wanneer ze weer telefonisch te bereiken zijn! Heb ook al op mijn flikker gehad van mijn ma :(

Share This Page