De afgelopen 2 weken heb ik behoorlijk last van de zogenaamde (zwangerschapsverschijnselen) en toen bleek dat mijn menstruatie uit bleef (ong 5 dagen) Ik ben al ruim een half jaar gestopt met de pil en ben daarna altijd netjes ongi op de dagen dat dat moest. Nu dus niet.. Ik heb eergister avond een test gedaan en die was negatief, nu vanmorgen weer geprobeerd en hij was weer negatief. Ik heb daarna gevreeen met mijn man (ze zeggen dat dat absoluut niet kwaad moet kunnen voor een eventuele vrucht) maar ik kreeg er meteen een bloeding achteraan. Het was een beetje waterig terwijl als ik ongi word het wat dikker en echt rood is. Heb ook totaal geen ongi pijn zoals normaal. Heeft iemand dit ook wel eens gehad? Zou het nou gewoon ongi zijn bijna een week telaat (normaal had ik er juist vandaag vanaf moeten zijn) of zou het eventuele vruchtje los hebben gelaten? Hoop dat iemand mij kan helpen want ik maak me toch wel zorgen. Alvast bedankt.
ik heb t nog nooit gehad. Ik denk eerder dat er een vaatje gescheurd is ergens. Stel dat je testen negatief geven maar je bent wel zwanger is het niet erg voor t vruchtje. Je baarmoeder is allang afgesloten. Soms geven testen na enige tijd wel een positief test. Sex kon wel eens mijn ongi opwekken. Dat begon ook met lichtbloedverlies. Is het nu gestopt weer je ongi/ bloeden?
Ik denk dat als jij tot twee keer toe negatief hebt getest en je begint nu met bloeden, dat het dan gewoon je menstruatie is. Wacht nog even af of het doorzet.