echo 8w5d

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by ooit, Sep 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ooit

ooit Lid

Jan 17, 2008
    43
    0
    0
    Halloo allemaal

alles goed met iedereen hier?

ik heb een vraagje
    ik heb gisteren een echo gehad (8w5d) het hartje kloptgelukkig maar ik zag geen voetjes of handjes ik maak me echt zorgen de dokter zei dat alles goed er uit zag maar jah dus ik vraag me af wanneer zie je voetjes handje en het hoofdje

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Is normaal, ik zie bij mijn kindje dat soms ook niet.
    Heb al diverse echo's gehad.
    Ligt aan hoe t baby zich draait voor de echo.

3. Niet meer actief

Is inderdaad normaal.. in mijn album zie je een echo met 9 weken paar dagen en daar zag je af en toe een armpje/handje voorbij komen maar ook nog niet echt ''een kindje'' hoor.. meer een wormpje :D

4. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    In mijn album zie je een echo van 8 weken en dat lijkt wel een gezichjte inplaats van een kindje. Met 10 weken echo zie je in mijn album pas dat het een kindje is

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    In mijn album zie je ook een echo van 8 weken en 5 dagen.. Is ook nog meer een wormpje .. ;)

6. Doobie

Doobie Actief lid

Sep 17, 2008
    422
    110
    43
    Female
    Leerkracht
    Betuwe
    Wat ik me wel afvraag.. Hebben jullie een uitwendige alleen gehad of ook een inwendige? Ik moet volgende week woensdag, de 24e. Dan ben ik 8 wk en 2 dgn. Ik moet wel met een volle blaas komen. Kun je dan wel iets zien / het hartje horen??

7. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    ik heb een 2 x een echo gehad met 8 wk en bijde keren zag ik wel een soort armpjes bewegen :) maar beentjes heb ik echter toen nog niet gezien. de echo van alicia met 8 weken staat in me album

8. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik had met 9w en 0 dg een echo uitwendig en ik zag een arm en een been in de lucht, maar ik denk dat niet elke baby zich precies even snel ontwikkeld en misschien lag hij niet zo mooi zodat je het niet kon zien
    komt vast wel goed! is volop in ontwikkeling

9. mimi1981

mimi1981 Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,285
    0
    0
    Meestal al je met volle blaas moet komen maken ze een uitwendige echo. Omdat een uitwendige beter te zien is met volle blaas. Inwendig moet je blaas toch leeg zijn anders zijn ze het niet goed

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ik had eerst wel een uitwendige, toen zagen we iig hartactie. Maar voor beter beeld heeft ze nog even een inwendige gemaakt.. Nadat ik eerst geplast had ;) !

11. Lynx

Lynx VIP lid

Jul 19, 2008
    8,696
    2,511
    113
    Hallo allemaal,

Ik had ook met 8 wk 5 dg een echo (inwendig). Toen was een beginnend armpje te zien. Qua ontwikkeling lag het op schema volgens de verloskundige. Het kindje bewoog nog niet, maar het hartje klopte erg duidelijk.

Groetjes Bonnie

12. Lovely87

Lovely87 Lid

Sep 29, 2008
    28
    0
    0
    Zeeland
    Hoi Ooit.

als je wil weten wat er elke week gebeurt met je kindje, kijk dan even op
    http://www.erishulp.nl/index.php?paginaID=14

Groetjes Tamara

13. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

Sep 6, 2007
    1,567
    1
    0
    Ow een hulp na abortus site ... :-D
    Je kan het ook hier op de site zien hoor, je zwangerschap week na week.

Share This Page