Halloo allemaal alles goed met iedereen hier? ik heb een vraagje ik heb gisteren een echo gehad (8w5d) het hartje kloptgelukkig maar ik zag geen voetjes of handjes ik maak me echt zorgen de dokter zei dat alles goed er uit zag maar jah dus ik vraag me af wanneer zie je voetjes handje en het hoofdje
Is normaal, ik zie bij mijn kindje dat soms ook niet. Heb al diverse echo's gehad. Ligt aan hoe t baby zich draait voor de echo.
Is inderdaad normaal.. in mijn album zie je een echo met 9 weken paar dagen en daar zag je af en toe een armpje/handje voorbij komen maar ook nog niet echt ''een kindje'' hoor.. meer een wormpje
In mijn album zie je een echo van 8 weken en dat lijkt wel een gezichjte inplaats van een kindje. Met 10 weken echo zie je in mijn album pas dat het een kindje is
Wat ik me wel afvraag.. Hebben jullie een uitwendige alleen gehad of ook een inwendige? Ik moet volgende week woensdag, de 24e. Dan ben ik 8 wk en 2 dgn. Ik moet wel met een volle blaas komen. Kun je dan wel iets zien / het hartje horen??
ik heb een 2 x een echo gehad met 8 wk en bijde keren zag ik wel een soort armpjes bewegen maar beentjes heb ik echter toen nog niet gezien. de echo van alicia met 8 weken staat in me album
ik had met 9w en 0 dg een echo uitwendig en ik zag een arm en een been in de lucht, maar ik denk dat niet elke baby zich precies even snel ontwikkeld en misschien lag hij niet zo mooi zodat je het niet kon zien komt vast wel goed! is volop in ontwikkeling
Meestal al je met volle blaas moet komen maken ze een uitwendige echo. Omdat een uitwendige beter te zien is met volle blaas. Inwendig moet je blaas toch leeg zijn anders zijn ze het niet goed
Ik had eerst wel een uitwendige, toen zagen we iig hartactie. Maar voor beter beeld heeft ze nog even een inwendige gemaakt.. Nadat ik eerst geplast had !
Hallo allemaal, Ik had ook met 8 wk 5 dg een echo (inwendig). Toen was een beginnend armpje te zien. Qua ontwikkeling lag het op schema volgens de verloskundige. Het kindje bewoog nog niet, maar het hartje klopte erg duidelijk. Groetjes Bonnie
Hoi Ooit. als je wil weten wat er elke week gebeurt met je kindje, kijk dan even op http://www.erishulp.nl/index.php?paginaID=14 Groetjes Tamara
Ow een hulp na abortus site ... :-D Je kan het ook hier op de site zien hoor, je zwangerschap week na week.