Hoe kan ik reactie's op mijn topic terug vinden of waar ik op heb gereageerd?

Discussion in 'Over deze site' started by Hummeltje 1, Dec 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    Hallo allemaal

Ik ben sinds een paar dagen nieuw op deze site, en vind het een leuke site om ervaringen uit te wisselen.
    Zelf heb ik al een stuk of 3 topics geplaatst, kan alleen nergens terug zien of ik een reactie terug krijg op mijn topic. Tenzij ik de topic terug gaat zoeken in de lijst. Ik mag toch aannemen dat je een soord van mail krijgt waarin staat dat er een reactie geplaatst is.
    Ook als ik op iemand anders topic reageer vind ik het leuk om de volgende reactie's te lezen, hier krijg ik dus ook geen melding van.

Ik hoop dat iemand mij kan uitleggen hoe dit in zijn werk gaat.
    Bedankt al vast :)

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Je kunt een abonnement nemen op een onderwerp (dit kun je aangeven als je een bericht plaast (voordat je op reageren drukt even naar onder scrollen) + bij directe links, bovenin de rij met opties, kun je je berichten teruglezen. Dit zijn de grijzige buttons die in horizontale lijn staan bovenaan de pagina, beginnend met gebruikersinstellingen.

3. Marik

Marik Bekend lid

Oct 21, 2011
    885
    0
    0
    Je kan ook op je eigen naam klikken, als je in het forum zit zie je dat rechts bovenaan; welkom en dan je naam.
    Dan Kom je op je eigen profiel.
    Als je dan onder je naam in dat profiel op statistieken drukt en op het roze zinnetje; Zoek alle berichten van (naam)
    Dan zie je alles waar jij op gereageerd hebt.
    Dit kun je dan openen om te kijken of er na jou nog gereageerd is!

Snap je?

4. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

Dec 6, 2011
    1,855
    2
    38
    NULL
    Hoi Meiden

Dank jullie voor de reactie's
    Ik heb beide opties bekeken en ik kom er nu wel uit (denk ik) ;)
    Ik dacht eigenlijk dat het een beetje hetzelfde ging als bijv Facebook.
    Als iemand dan reageerd krijg je daar gelijk een melding van, maar hier moet je dus terug naar waar je iets geplaatst hebt of ergens op gereageerd heb.
    Nu weet ik in ieder geval hoe ik het kan terug vinden. ;)

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

Super! Nou, als je nog vragen hebt, gewoon stellen hoor!
    Des te leuker wordt het forummen.
    Deze doe ik dicht.
    Elmo

Share This Page