Dag allemaal! Weet iemand waar je voor een leuk prijsje foto's kan laten afdrukken?? Ja het is echt schandalig, maar moet nog steeds fotoboek van mijn zoon maken 🙈 maar het zijn zo ongelofelijk veel foto's. Dus was benieuwd of er een site is waar dat redelijk goedkoop kan zeg maar 😊 Alvast bedankt! Groetjes!
Op google gratis foto afdrukken invullen. Kan je ook vaak codes vinden voor 50 of 75 gratis afdrukken. Verder zou ik kijken op groupon daar had ik laatst 200afdrukken voor 5,- komen dan nog wel verzendkosten bij. Succes
Via Pixum of Fotofabriek. Erg goede kwaliteit en niet duur. Enne, ik ben pas net begonnen met het zwangerschapsdagboek van mijn oudste dochter dus ik vind je best op tijd hoor
daar doe ik alles, ook fotoboeken. Niet duur en goede kwaliteit. hebben heel vaak aanbiedingen voor albums of canvas
Ik heb laatst alles af laten drukken bij webprint.nl, hele snelle service ik had de foto's twee dagen al in huis. Goede kwaliteit voor een klein prijsje. Ook waren de eerste 50 foto's gratis voor nieuwe klanten, maar ik weet niet of die actie er nog steeds is.
Via mijnalbum.nl kost het 6 cent per foto (10×15) plus 1.95 verzendkosten. Duurt een paar dagen voor het het in huis hebt, maar goed verpakt en prima kwaliteit.
Ik kaap gewoon dit topic even, hoop niet dat je het erg vind TS? Ik ben opzoek naar een site waar je goedkoop ook hele grote foto's kan laten afdrukken?
Dank jullie wel!! Keuze zat! Kom er vast wel uit. @babystew Haha dan heb ik idd nog even. Vind zelf ook niet erg hoor, maar als ik sommige om me heen zie die zijn zo super snel daarmee haha @LieseLeentje Nee hoor geen probleem