Ja hoor, ik was er weer eens ingetuind: iets wat een influencer enthousiast aanprijst aanschaffen . En het was dit keer ook nog wel shopshipping… Maaaaar hell yeah wat was dat ditmaal een goede aankoop die ik heb gedaan: Dé Tiktok panty!! Mn dochter is jaloers en heeft al besloten dat eentje van die twee panty’s voor haar is De panty: hij ziet er uit als je hem aan hebt als een normale zwarte licht doorschijnende panty maaaaaaaar het is niet mijn huid maar fleece wat je door de panty heen ziet Kortom: hij is super comfortabel en warm terwijl het er ook nog eens super mooi uit ziet alsof je een kwetsbaar en koud dun gevalletje aan hebt Ik heb trouwens géén aandelen of belangen in dat product dus nee dit is geen reclame! Ik ben gewoon zo enthousiast dat ik het vanavond heerlijk warm ga hebben terwijl mijn benen er uit zien alsof ik een gewone panty aan heb. Waarmee hebben jullie je wel eens laten influencen? Ben benieuwd naar zowel de positieve en negatieve aankopen
Haha, oh jeetje, ik heb inderdaad al wat onzin gekocht… Niet zozeer door de influencers van nu, maar de tell sell-reclame-achtige dingen. Een campingwasmachine-ronddraaiding. Absoluut nutteloos natuurlijk of een abtronic, door schokjes kreeg je dan geweldige buikspieren. En een saunabelt , al je buikvet zo verdwenen!
Hier laatst de mascara en foundation die werden aangeraden. Allebei topaankopen dus zeker geen spijt.
Oh ja de panty heb ik ook Ik heb sheglam contour en blush gekocht Loreal infallible foundation powder En vast nog wel meer
Ik heb de panty ook al een paar keer in mn mandje gegooid, maar nog niet besteld omdat ik het raar vind dat het maar 1 maat is. Weet je welke jij hebt?
Niks, ik laat me eerder beïnvloeden in het minimaliseren en consuminderden, dan andersom Geen producten dus hier omdat een onbekende vond dat het zo handig zou zijn...
Ik heb ook de panty’s. Dat is ook het enige waarmee ik mij heb laten influencer denk ik. Ben er helemaal verliefd op. Er was laatst een topic over geopend hier op het forum, worden ook allemaal linkjes gedeeld waar je ze kunt kopen etc. Zelfs in grote maten.
Haha, die zie je nu inderdaad steeds meer. Maar eerlijk? Ik haal ze er gelijk uit. De benen zijn vaak wel erg gelig van kleur en heel natuurlijk vind ik het niet als je erop let.