oppeens kan ik mijn gouden sieraden niet meer vinden, ze liggen altijd op dezeflde plek en nu liggen ze er niet meer... er is niet ingebroken, er zijn geen andere mensen in huis geweest dan bekende die daar nooit komen waar me sieraden liggen... ik verdenk nu mijn man dat hij ze verkocht heeft voor geld.... wat zouden jullie doen? ik heb hem al ermee geconfronteerd maar hij ontkent (hij heeft meerdere keren dingen gedaan,heeft hij eerst ook ontkent en later toegegeven)
Tjee .... Als het echt niemand anders geweest kan zijn... Dan lijkt mij de beslissing duidelijk! Succes!
Waarom denk je eigenlijk dat je man ze zou verkopen? Heeft hij geld nodig? Hebben jullie iets tekort?
Apart eerste bericht. Geen idee wat ik zou doen, ik kan me ook niet voorstellen ooit in zo'n situatie te komen. Als je je man echt verdenkt, zou ik het gewoon blijven vragen. Als hij al die andere keren na een tijdje toch toe ging geven, zal hij dat nu ook wel doen.
Owkee, beetje vreemd. Als dat zo gaat in jullie relatie... Maar goed, als hij echt de enige is die het gedaan kan hebben zou ik hem ermee blijven confronteren. Wat zou hij met het geld gedaan/gekocht moeten hebben dan?
lees mijn topic: wat zou jij doen? en niet; lekkere man heb je, of je heb ze zelf verkocht... hierop reageer ik dus niet meer,graag serieuze en volwassen antwoorden
Sorry maar je vraagt er een beetje om. Meeste mensen beginnen om zich voor te stellen in plaats van de denken dat hun man haar gouden sieraden jat..... en wat zou ik doen? vent de deur uit schoppen. Als ik mijn man er alleen al zou verdenken zegt dat iets over je relatie.
Nogmaals.... Doe even rustig zeg . Je meldt je aan, je post gelijk zo'n topic en dan vind je het vreemd dat mensen sceptisch zijn?! Dát vind ik pas vreemd...
Nou er wordt door een aantal dames gewoon gevraagd hoe jullie relatie is en waarom je hem verdenkt.. Misschien kun je daar eerst antwoord op geven? dan kunnen we daar ons antwoord op baseren.. Je OP is namelijk nogal vaag.. Hoe moeten wij nou weten wat wij zouden doen als we alleen maar een berichtje lezen dat jij je man verdenkt, zonder enige opgaaf van reden...
Dus... Waarom verdenk jij je man? Heeft hij dit vaker gedaan? Hebben jullie geldproblemen? Is hij gok/alchohol/drugsverslaafd? Je kan wel meteen om je heen gaan slaan nu, maar je geeft ook geen antwoord op de vragen die je gesteld worden hier.
Oh, en wat ik zou doen? Geen idee. Een leugendetectortest afnemen ofzo? Tja...wat kan je doen. Als hij zegt dat hij het niet gedaan heeft, dan kan je weinig denk ik hè.