Hoi allemaal, weet iemand misschien of ik mijn gebruikersnaam kan veranderen? Zo ja, hoe moet ik dat dan doen? Alvast bedankt.
Dit kan je zelf niet doen, dit kunnen alleen de moderators dus kan je 1 van hun het beste even een pb'tje sturen...
Ja kan wel moet je een berichtje sturen naar het beheer. Of een van de moderators zoeken als ze online zijn en die een pb sturen.
Heb al eens een pb gedaan naar beheer. Maar ze doen het niet zomaar. Ze doen het alleen als je gebruikersnaam teveel op je eigen naam lijkt, en als je daar last mee krijgt. Anders je profiel opheffen. En nieuwe aanmaken.
Je moet inderdaad wel een goede rede hebben. Je kunt het even overleggen met de beheerder en uitleggen waarom je dat wilt.
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/409026-meest-gestelde-vragen-lees-eerst-voordat-hier-vraag-stelt.html
Ze doen het wel als je je eigen naam in eerste instantie had gebruikt als nickname dus als je te openbaar bekend bent zeg maar. Ik heb het ook laten veranderen een maand of 3 geleden
Ik heb een tijd geleden ook mijn gebruikersnaam laten veranderen. Maar hoefde geen reden of wat dan ook te geven. Werd gewoon veranderd. Even de moderator een PB sturen.