Anders met dit weer!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Skye, 28 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skye

Skye Niet meer actief

Kyra is bijna 2 maanden en is wel af en toe wat huilerig overdag, maar laatste tijd ging het eigenlijk wel beter. Ze begint ook wat te lachen en ziet wat meer nu, waardoor ze zich ook niet zo snel verveelt als ze in de box of wipper ligt.

Nu is ze de laatste paar dagen weer niet te genieten, huilt veel en slaapt extreem weinig. Net was haar temp ook wat aan de hoge kant, zo'n 37.9. Na het badje (wat lauw water gedaan) was de temp 37.7. Hebben jullie kleintjes ook zo'n last van de warmte en huilen ze daardoor ook wat meer?

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

37.9 komt niet alleen door de warmte denk ik hoor, kleed je haar niet te warm? mijn meisje huilt niet meer door de warmte en heeft ook geen verhoging ;)

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Let er inderdaad op dat je je kindje niet te warm kleed en op een koele plaats legt. De warmte kan wel zorgen voor een wat verhoogde lichaamstemperatuur en dan is het echt zaak om minder kleertjes aan te doen.
    Een beetje hangerig kan ze natuurlijk wel worden. Maar let op dat er niet iets anders aan de hand kan zijn. Probeer regelmatig wat drinken aan te bieden (extra borstvoeding, kv verdelen over meerdere kleine flesjes, water of rooibos thee tussendoor)

4. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik merk dat Yelena wat minder goed eet en slaperiger is. Dat in combi met een tandje die toendertijd doorkwam, is geen pretje voor haar.

Lekker veel in het water helpt hier wel. In het grote bad of opblaasbadje buiten.

5. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Maud is ook niet zo in haar hum met dit warme weer.
    Ze drinkt haar flessen met moeite op, terwijl het fruithapje (lekker verkoelend denk ik) erin gaat als zoete koek.En wij hadden ook de pech dat net haar eerste 2 tandjes zijn doorgekomen.

En 'smorgens lekker even onder de douche en 's avonds met mama in een verkoelend bad vind ze ontzettend fijn!
    En 's ochtends heeft ze een rompertje aan, maar die gaat ook uit zodra het weer warmer wordt en dan ligt ze lekker in haar luier te spelen.

6. Skye

Skye Niet meer actief

Kyra heeft alleen haar romper aan, dus zo warm is dat toch niet. Vannacht heeft ze ook alleen in die romper geslapen en zelf het lakentje van zich afgetrapt. Vanmmorgen nog even getempt, maakte me toch wel zorgen. Was nu 37.0, dus kwam gister dus echt door de warmte. Misschien als het zo benauwd is dan toch ook maar de romper uit.

7. vanesje

vanesje Fanatiek lid

17 jul 2006
    1.395
    0
    0
    Twee maanden is ook weer sprongetjes tijd, hier hetzelfde. Even "Oei ik groei" erop na slaan.

Deel Deze Pagina