hoi meiden! al vanaf jan dit jaar wordt tara elke nacht wel een paar x wakker. ze ligt dan niet helemaal te hiulen ,maar meer jengelen,als ik haar speentje geef is het allemaal weer goed.[waarschijnlijk kan ze die moeilijk zelf pakken,want ergens slaapt ze toch nog wel een beetje} maar goed,verder geen probleem zou je zeggen,maar dit is toch behoorlijk slopend! ik heb haar ook wel is laten liggen,maar dan word ze om de 10 min weer wakker. ben het nu toch best wel zat en wil wel graag een oplossing. zal ik haar dan toch maar laten liggen?en dit een paar nachten vol houden? wie heeft er misschien een oplossing voor mij? gr linda
Heel herkenbaar. Het gaat nu wel weer wat beter maar voorheen moest ik er ook minstens 1 keer per nacht uit om een speentje in te doen. Ik heb het maar zo gelaten want had geen zin in onrustige nachten. Ik weet dat zodra ik zijn speen geef hij weer rustig verder slaapt.
Misschien is ze haar dag aan het verwerken en droomt ze. Een tulletje/speentje is dan erg vertrouwd. Wij gaan ook nog elke nacht wel naar Vera toe. Ik denk dat dit nog wel een tijdje zo blijft, is ook niet erg.