laag hb

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by elsie22, Apr 12, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. elsie22

elsie22 Niet meer actief

Hoi verloskundige,

ik ben bijna 10 maanden geleden bevallen van een zoon, ben uiteindelijk bevallen met een keizersnede. na 6 maanden kreeg ik een postnatale depressie, nu zijn we 4 maanden en het ging weer de goeie kant op alleen ben ik steeds erg moe. Gister heb ik bloed laten prikken o.a schildklier, HB en vitamine b6 en b12 maar wat ik mij afvroeg kan het zijn dat 10 maanden na de bevalling je HB ineens weer zakt? bijv. door ziek zijn? heb in een korte tijd 2 keer buikgriep gehad. 2 maanden na de bevalling is mijn HB ook getest en toen was het goed.

alvast bedankt!!

groetjes elsie22

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi

de kans dat je Hb nu heel laag is is erg klein, normaal daalt dat niet meer in de maanden na je bevalling. Toch wordt het wel standaard meegeprikt in een bloedonderzoek bij klachten van moeheid. Even wachten op de uitslag!

Mirjam

3. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi

bedankt voor je antwoord! ik ben heel benieuwd naar de uitslag helaas moet ik vanwege de vit.b6 een week wachten.

groetjes

4. elsie22

elsie22 Niet meer actief

hoi

het was idd geen te laag hb, alleen heb ik nog geen uitslag van de vitamines, al zal dat het ook niet zijn. de huisarts denk dat het bij de pnd hoort.

groetjes elsie22

Share This Page