ovutest en schimmelinfectie, uitslag??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door riedel, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. riedel

riedel Lid

1 dec 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kreeg last van een schimmeltje en heb bij de huisarts zo'n eitje van daktarin gekregen. Nu (2 dgn later) moet ik weer beginnen met mij ovutesten en zou toch al wel een licht streepje moeten zien (heb ik normaal ook op dag 11). Maar nu niks. Weet iemand of het gebruik van zo'n eitje een ovutest kan beinvloeden? :( Alvast bedankt!

2. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Nee volgends mij niet, ik heb dat nagevraagd want ik had precies het zelfde als jou!
    Volgende de huisarts kan het dus GEEN kwaad
    maar mocht je een ei hebben mag je niet klussen, 3 dagen niet!
    Dat is dus wel minder

3. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.466
    4.919
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Volgens mij beinvloed dat de test niet hoor!
    Dat je helemaal geen 2e streep ziet is ook niet heel raar.
    Gewoon lekker verder testen tot je piek!

4. riedel

riedel Lid

1 dec 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wist ik niet van die 3 dagen! Waarom is dat? Fijne timing :( Nou morgen is dag 3 en ik vermoed overmorgen ei. Normaal heb ik een dag of 3 voor ei al een lichte streep die elke dag docnkerder wordt maar nu dus helemaal niks. Das voor mij een beetje raar. Maar als ik goed begrijp kan het dus niet je ei vervroegen/verlaten?

5. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    Nee riedel dat kan niet
    in bijwerking staat dat je 3 dagen geen seks moet hebben omdat een schimmelinfectie besmettelijk is en bij mannen moeilijker te behandelen!

6. riedel

riedel Lid

1 dec 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke dan wachten we maar gewoon nog een paar testjes af. Bedankt voor de reacties ikhebjelief en merah!

7. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

ik heb ook last gehad van een schimmeltje en als je aan de dokter verteld dat je zwanger probeert te worden krijg je iets wat wel gebruikt mag worden. Vaak is het geen probleem dat je zwanger wordt als je last hebt van schimmelinfectie alleen als je er iets voor krijgt kan het schadelijk zijn voor een eventuele zwangerschap.

Van een vriendin heb ik trouwens gehoord dat je, als je last hebt van een schimmeltje, pre-seed kunt gebruiken. dit is vaginaal glijmiddel wat je wel mag gebruiken als je zwanger wilt worden. Schijnbaar werkt het als een trein want het schijnt het zaad te helpen..of het is pure toeval maar je moet het maar eens googlen.

8. riedel

riedel Lid

1 dec 2010
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja zoiets kwam ik vandaag idd tegen, is een soort glijmiddel.
    Nou ik heb het eitje gebruikt, keurig 3 dagen gewacht en daarna goed geklust. Ik hoop zo dat dat eitje geen negatieve invloed heeft gehad op de visjes, want manlief zei dat het nog wel "bramdde".
    Vraag me af of het mss ook je vruchtbare slijm verandert..

Deel Deze Pagina