Ik zit altijd via mn iphone op dit forum. Ik kon voorheen de site intoetsen en dan was ik automatisch ingelogd... Nu dus niet meer!!! Sinds de nieuwe update op iphone ios7? Krijg ik telkens dat ik cookies moet accepteren En ik sta niet meer ingelogd... Best lastig als je zwangerschapspagina verslaafde ben!! Hihi HELPPPP
Ik ben gewoon automatisch ingelogd als ik naar deze pagina ga. Is ook met de update naar ios7 zo gebleven..?
Gewoon niet meer update! Heb gehoord dat veel mensen problemen hebben met de updates .. Anyway daar heb je nu niets aan. Helaas geen tips
Ik heb al snel een reactie terug van techniek: Wat jullie kunnen proberen is via instellingen, Safari de geschiedenis te wissen en de cookies en de gegevens te wissen. Dan via geavanceerd (scroll naar beneden) en daarna websitedata alle websitedata te verwijderen. Daarna Safari weer openen en het nogmaals proberen. Wij ondervinden zelf geen problemen met het inloggen via de iPhone.
http://www.zwangerschapspagina.nl/over-deze-site/414496-zwangerschapspagina-niet-meer-op-mijn-blackberry-door-de-vak-cookies.html#post14347991 in dat topic staat een link, waarmee je de cookies meteen accepteert.
Nee! Lukt nog steeds niet... Kan iemand misschien foto maken van hoe jullie instelling op de iphone staat? Bij safari instelleningen....
Jeetje ik snap dat dat irritant is.. Ik heb zelf nergens last van op mijn iphone 4. Ook na de updat van iOS 7 hoefde ik niet eens opnieuw in te loggen... Hoop dat je snel de oplossing vind!
Hier ook zelfde probleem met deze pagina, facebook en meerdere. Mijn vriend werkt in ict en met ios7 ipad iphone etc en zelfs daar weten ze het niet!